به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، محمدرضا کربکندی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های ذوب‌آهن و سایپای البرز اظهار کرد: در نیمه اول شروع خوبی داشتیم که نشان‌دهنده این بود که تیم ما شرایط خوبی دارد و اگر بخواهیم از هماهنگی‌های خود استفاده کنیم، می‌توانیم پیروز باشیم. بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که با هوش‌تان بازی را اداره کنید چراکه سایپا برای حمله می‌آید اما متاسفانه در نیمه دوم به دلیل غرور بازیکنان و عقب‌نشینی ناخواسته دو گل دریافت کردیم.

وی افزود: بازیکنان تعویضی ما اصلا خوب ظاهر نشدند و اشکال دیگر ما این بود که خیلی راحت دو گل دریافت کردیم. ما هر زمان صاحب توپ بودیم، بر بازی تسلط داشتیم و وقتی بازی ۳ بر ۲ شد که از نظر روانی تیم ما افت کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: محسن مسلمان وقتی به بازی آمد متاسفانه تلاش زیادی نکرد و پیام صادقیان هم امروز زیاد خوب کار نکرد، اما اگر همه یکدل باشند، برای ذوب‌آهن نتایج خوبی به دست می‌آید.

کربکندی در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا که از او پرسید که آیا از انتقال سینا عشوری از هافبک دفاعی به دفاع وسط راضی بودید، گفت: امروز سینا عشوری برای ما خیلی خوب بازی کرد و به خوبی توانست دقیقی را مهار کند و ما به این دلیل عشوری را به دفاع وسط بردیم که آنها نتوانند در عمق دفاع ما نفوذ کنند و واقعا از بازی سینا عشوری راضی هستم. او امروز برای ما بسیار خوب کار کرد و به خوبی جلوی نفوذ مهاجمان حریف را گرفت اما متاسفانه فرشاد بهادرانی را که به جای سینا عشوری در هافبک دفاعی گذاشته بودیم، بی‌جهت عقب می‌نشست که این امر باعثنفوذ بیش از حد سایپا به محوطه جریمه ما شد.

وی خاطرنشان کرد: داور در نیمه دوم خیلی خطاها را به نفع ما نگرفت و نمی‌دانم که چرا آقای تقوی اینگونه اظهارنظر کردند که ما بازی ناجوانمردانه ارائه دادیم. اگر بازیکنان ما کمی این حرفه‌ای‌گری‌ها را داشتند وضعیت ما کمی بهتر بود. قطعا بازیکنان ذوب‌آهن بلد نیستند که وقت تلف کنند. شاید باخت سوم تیم بالایی جدول به تیم آخر باعثاین سخنان آقای تقوی شده است اما من به نظرات ایشان احترام می‌گذارم.