به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایرنا دبیر فدراسیون فوتبال گفت: تعداد امضاهای جمع شده برای برگزاری مجمع فوق العاده این فدراسیون و استیضاح فدراسیونی ها، به تعداد انگشتان دو دست هم نمی رسد.

نبی اظهار داشت: این در حالی است که امضا کنندگان این نامه در راستای برگزاری مجمع، نامه را امضا کردند و قصدی برای استیضاح فدراسیونی ها نداشتند.

وی افزود: در هر صورت از قبل نیز مقرر بود مجمع عادی فدراسیون اواخر مهر ماه برگزار شود که در زمان مقرر این مهم انجام خواهد شد.

دبیر فدراسیون فوتبال ادامه داد: البته درنظر داریم این مجمع را پس از مجمع سازمان لیگ برگزار کنیم تا با جمع بندی بخش های مختلف در مجمع عمومی برای آینده فوتبال تصمیم های بهتری گرفته شود.

محمدنبی با بیان اینکه در این مجمع همچنین در خصوص برخی از کرسی ها که در انتخابات تکلیف آن ها مشخص نشده بود، تصمیم گیری خواهد شد.

وی در عین حال در خصوص دستور جلسه این مجمع اظهار بی اطلاعی کرد و افزود: بزودی مسوولان فدراسیون فوتبال در این خصوص اظهارنظر خواهند کرد اما در حال حاضر چیزی بیشتر از این نمی دانم.

وی در خصوص رویارویی تیم های فوتبال نوجوانان ایران و استرالیا در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: بازی دشواری در پیش رو داریم، نوجوانان ما این استحقاق را دارند برابر استرالیا به پیروزی برسند و به جام جهانی صعود کنند.

وی با اشاره به اینکه هدف بعدی ما پس از راهیابی به جمع ۴ تیم کسب عنوان قهرمانی و تکرار دوباره قهرمانی در آسیا است،

ادامه داد: فدراسیون فوتبال برنامه های مختلفی در این ماه و ماه های آینده دارد و گمان نمی کنم جمع آوری طومار به سود فوتبال باشد.

وي اضافه کرد: ماه ديگر مسابقات فوتبال قهرماني جوانان آسيا را پيش رو داريم و اين مسابقات براي ما همانند مسابقات نوجوانان اهميت دارد هرچند که جوانان ما از نظر قرعه شانس خوبي نداشته و قرعه سختي نصيبشان شده است.