به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، علی دایی که در تمرین این تیم با دوربین‌های تلویزیونی گفت و گو می‌کرد درباره موفقیت‌های تیم ملی فوتبال نوجوانان گفت: این تیم مربیان و بازیکنان خوبی دارد و بازی های خوبی هم تا اینجا انجام داده است. صعود این تیم به جام جهانی را به آقای دوستی که برای آماده کردن آن واقعا زحمت زیادی کشیده و همچنین بازیکنان این تیم تبریک می‌گویم و امیدوارم با همین اقتدار تا قهرمانی آسیا پیش بروند. آنها آینده سازهای فوتبال کشور هستند و ما به همه آنها افتخار می‌کنیم.

وی درباره بازی پیش روی تیم ملی بزرگسالان مقابل کره جنوبی که روز ۲۵ مهرماه برگزار می‌شود، اظهار داشت: تیم ملی بازی حساسی در پیش دارد و همه باید از این تیم حمایت کنیم. امیدوارم همه چیز به خوبی پیش برود و تیم ملی بتواند کره‌جنوبی را ببرد و شانس صعودش به جام جهانی را زیاد کند.

روز یکشنبه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به علی دایی و چند نفر از دستیارانش به خاطر اعتراض به داوری در بازی داماش - راه‌‌اهن تذکر داد. این در حالی بود که دو دستیار دایی که کمیته انضباطی نام آنها را مطرح کرده، از روی سکوها بازی را تماشا می‌کردند و فاصله زیادی با زمین بازی داشتند. دایی در این رابطه گفت: برای من جای تعجب دارد که چطور به افرادی که روی سکوها نشسته بودند، تذکر داده شده است. برادر من و آقای مولایی هر دو روی سکوها بودند و فاصله زیادی هم با زمین داشتند. آنها روی نیمکت نبودند که بخواهند به داور اعتراض کنند. خود من هم فقط در یک صحنه که توپ به دست بازیکن داماش خورد اعتراض کردم که همه دیدند حق با من بود.

وی افزود: نمی دانم قانون درباره مربیانی که روی سکو مینشینند چه گفته و دوست دارم که اعضای محترم کمیته انضباطی این موضوع را برای همه روشن کنند. شاید یک روز خود من مجبور شدم روی سکو بنشینم پس باید تکلیفم را بدانم. البته این را هم باید بگویم که ناظر کمیته انضباطی در این بازی اهل گیلان بود و شاید به همین دلیل چنین گزارشی داده است. به عقیده من بهتر است ناظرین کمیته انضباطی و سایر ناظرین از استان های بیطرف باشند تا چنین مسائلی به وجود نیاید.