به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، صمد مرفاوی پس از شکست یک بر صفر برابر استقلال در نشست خبری گفت: به استقلال و قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. دومین تبریک را به تیم خودم می‌گویم که مردانه بازی کرد. فوتبال خوب و باکلاسی بود. با توجه به زمانی که بین دو بازی بود بازیکنان ما با انگیزه و با نشاط بازی کردند. دو روز به طور فشرده تمام مسایلی که خواستم انجام دادند. احتیاج به تمرین بیشتری داریم تا تیم یکدستی داشته باشیم و روی گلزنی هم تمرین بیشتری کنیم.

وی ادامه داد: جوانان گمنام ما انگیزه زیادی داشتند و فوتبال خوبی ارایه کردند. در مورد استقلال حرفی نمی‌زنم، آنها یک گل زودهنگام زدند و بعد از آن تا دقیقه ۹۳ بازی را در اختیار داشتیم موقعیت هم داشتیم. استقلال نیمه اول یک موقعیت داشت و نیمه دوم اصلا موقعیت نداشت. بازیکنان ما موقعیت گلزنی داشتند اما کم تجربه بودیم و باختیم. استقلال بازیکنان با تجربه داشت و سه امتیاز را گرفت.

مرفاوی در مورد اینکه مالکیت توپ را بیشتر در اختیار داشتید اما موقعیت گلزنی زیادی نداشتید، تصریح کرد: استراتژی که انتخاب کردیم بر اساس تفکراتمان بود. زمان کمی داشتیم اما استقلال را خوب آنالیز کردیم. نیمه اول ارسال زیادی نداشتیم اما در نیمه دوم ارسال‌های بیشتری داشتیم. تمرین بیشتری می‌خواهیم و من یک هفته بیشتر نیست که من آمدم. پنج‌شنبه بازی کردیم و جمعه ریکاوری و فقط یک جلسه تمرین کردیم. بیشتر تئوری کار و از نظر روحی و روانی بازیکنان را آماده کردیم.

وی گفت: سیستم تیم را نسبت به بازی قبل عوض کردیم اما بازیکنان ما خوب نشان دادند و میتوانیم بهتر شویم. برابر استقلال بازی میکردیم و همین که مالکیت توپ را داشتیم خیلی خوب است. استقلال بازیکنان سرشناسی دارد و تیم بزرگی است. باید میتوانستیم از روزنهها استفاده کنیم. در یک سوم استقلال هماهنگ نبودیم و پاسهای عمقی ما به خطا رفت و به گل نرسیدیم.