به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، ‌ مرتضی بچاری در نشست خبری تیمش برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: همانگونه که پیش از این بازی پیش‌بینی می‌کردیم، بازی سختی را پشت سر گذاشتیم چون تیم فولاد خوزستان در چند هفته گذشته با کسب نتایج خوب، از شرایط مناسب روحی و روانی برخوردار بود و توانست از این فاکتور برای رسیدن به پیروزی استفاده کند.

وی افزود: تیم ما برعکس حریف به دلیل مشکلاتی که در این چند هفته برای تغییرات کادرفنی تیم ایجاد شد، از شرایط روحی و روانی خوبی برخوردار نبود و همین امر باعثشد در این دیدار نیز نتواند با آرامش خوبی بازی کند.

وی ادامه داد: ما همچنان در تلاشیم تا بتوانیم این روحیه تضعیف شده بازیکنان خود را تقویت کرده و به روزهای خوبمان بازگردیم.

مربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان تصریح کرد: تیم ما در بازی‌های گذشته نشان داده که می‌تواند برابر تیم‌های بزرگ به گل برسد ولی مشکلاتی که درخصوص یارگیری در ابتدای فصل داشتیم، تا اندازه‌ای ما را برای رسیدن به اهدافمان باز داشته است.

وی خاطرنشان کرد: اگر وضعیت کادرفنی تیم مشخص شود، بدون شک تیم ما به انسجام خوبی می‌رسد و می‌توانیم در هفته‌های آینده امتیازات از دست رفته را جبران کنیم و این وعده را بدهیم که در لیگ برتر می‌‌مانیم.

وی عنوان کرد: تیم ما مشکلات مالی ندارد و تنها مشکل عمده تیم ما، نبود سرمربی است ولی در هفته‌های آینده خیلی بهتر از این ظاهر می‌شویم.

بچاری درخصوص بستن تیمش در ابتدای فصل توسط سرمربی پرتغالی تیم گفت: این مربی خارجی یک لیست بازیکنان موردنظر خود را در این فصل در اختیار باشگاه قرار داد ولی باشگاه به دلیل شرایط خاصی که داشت، نتوانست تمامی بازیکنان موردنظر خود را جذب کند.

بچاری خاطرنشان کرد: وقتی یک تیم در یک جا دچار ضعف می‌شود، باید با کار و تلاش این نواقص را برطرف کرد ولی ما از ابتدای فصل به دنبال کارهای تیمی بودیم و از برطرف کردن ضعف‌هایی که در پست‌های مختلف داشتیم، غافل شدیم.

وی عنوان کرد: ما سعی می‌کنیم در این فصل به عنوان کادرفنی این تیم ضعف‌های برخی از بازیکنان را به باشگاه اعلام کنیم چون تعدادی از بازیکنان با تفکرات کادرفنی سازگاری ندارند و باشگاه درخصوص ماندن یا رفتن آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

مربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان درخصوص درگيري فيزيكي يكي از بازيكنان تيمش در دقايق پاياني گفت: بازيكنان در اواخر بازي فشار رواني زيادي را تحمل ميكنند و نبايد از آنها انتظار داشته باشيم كه آرامش خود را حفظ كنند. بازيكن ما در آن صحنه مقصر نبود و اين را بايد جزو اتفاقات فوتبال بدانيم.