به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، اکبر میثاقیان پس از تساوی تیمش مقابل فجر سپاسی گفت: برای برد به این بازی آمده بودیم. نیمه اول هم خوب بودیم و از حریف جلو افتادیم ولی در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم.

سرمربی تیم آلومینیوم هرمزگان ادامه داد: امروز از مهاجمان جوانی در تیم استفاده کردیم که متولد سال ۷۲ بودند ولی آنها با تمام وجود بازی کردند و آلومینیوم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

وی با انتقاد از داور مسابقه گفت: داور خطاهای زیادی را در این دیدار ندید و معتقدم باید در بعضی از صحنه‌ها به بازیکنان حریف اخطار می‌دادم داوری به ضرر آلومینیوم بود و هنگامی هم که من به وی اعتراض کردم او به من گفت اگر حرف بزنی اخراج می‌شوی و به همین خاطر مجبور شدم روی نیمکت بنشینم. در بازی‌های خانگی داوران به ضرر آلومینیوم سوت زدند و هیچ‌وقت تصمیمی به سود آلومینیوم نگرفتند.

میثاقیان فجر را تیم خوبی دانست و گفت: ‌ مقابل تیم سوم جدول خوب بودیم و پنج مساوی که در خانه برابر حریف‌هایمان کسب کردیم را باید با برد از زمین خارج می‌شدیم ولی داوران این اجازه را به ما ندادند.

میثاقیان با اشاره به غیبت تیغنورد گفت: جای خالی او را واقعاً در این بازی احساس کردم، همانطور که از وجود وی در بازی با پرسپولیس هم محروم بودیم. یکسری کمبودها در تیم داریم که باید با گرفتن بازیکنان جدید در نیمفصل آن را ترمیم کنیم.