به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس و به نقل از آس، ژوزه مورینیو در خصوص نبرد حساس روز یکشنبه مقابل بارسلونا در نیوکمپ اظهار داشت: حتما لازم نیست ال‌کلاسیکو را ببریم. آنچه برای من مهم است این است که مثل سال گذشته که قهرمان لالیگا شدیم، بازی کنیم. اگر مثل سال گذشته بازی کنیم از اینکه اختلاف ما ۸ امتیاز باشد یا ۱۰ امتیاز ناراحت نمی‌شوم چون می‌دانم که می‌توانیم قهرمان شویم.

وی انطباق پذیری بالا را یکی از دلایل موفقیت خود برشمرد و گفت: ایده بهترین بازیکن یا بهترین مربی جهان را دوست ندارم. از نتایجی که کسب کرده‌ام مشخص است که فکر می‌کنم یکی از توانایی‌های من انطباق‌پذیری سریع، خوب وفق شدن با کشور و فرهنگ جدید است.

مورینیو سپس در خصوص ناراحتی رونالدو اظهار داشت: دقیقا نمی‌دانم که چه اتفاقی رخ داد. می‌دانم که او فصل فوق‌العاده‌ای داشته است. در حالی که اینیستا در یورو ۲۰۱۲ عالی بود، اما آن مسابقات تنها ۳ هفته است و این چیزی است که من فکر می‌کنم کریستیانو را ناراحت کرده است. هیچ کس به اندازه رونالدو عاشق فوتبال نیست.

سرمربی پرتغالی مادرید خاطرنشان کرد: همیشه با بازیکنانم رو راست هستم. اگر نخواهم از بازیکنی استفاده کنم از دیگران نمی‌خواهم که این مسئله را به او بگویند. لازم است که حقیقت به بازیکنان گفته شود.

وی در خصوص شروع ناموفق خود در لالیگا و اظهار نظر منتقدان نیز تصریح کرد: وقتی کارها درست پیش نرفت، من اولین فردی بودم که این را احساس کردم. عالی کار نکردیم و هواداران از ما انتظار داشتند که بهتر شویم. هرگز مطبوعات را نمی‌خوانم حتی وقتی که می‌گویند وحشتناک کار می‌کنم.

ژوزه مورینیو اضافه کرد: لذت‌بخش ترین عنوانی که کسب کردم قهرمانی با اینتر بود، زیرا قبل از بازی می‌دانستم که آخرین مسابقه من با این تیم خواهد بود. سخت است که بگویم کدام برای من مهم‌تر است زیرا همه آنها ویژه هستند.

سرمربی پرتغالی مادرید در خصوص لقب خود به عنوان آقای خاص نیز خاطرنشان کرد: نمیدانستم که آقای خاص لقب من است. همه سوالها در این باره بود آیا برای مربیگری در انگلیس آمادهام یا نه. من قهرمان اروپا شده بودم و نمیدانم که چرا در این باره تردید داشتم. اکنون لقب آقای خاص برای همیشه به دنبال من است.