به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران که خودش را برای حضور در هفتمین دوره جام جهانی که از ۱۱ آبان‌ماه در تایلند برگزار می‌شود، آماده می‌کند، آخرین مرحله تمرینش را از ساعت ۱۷ امروز در سالن فوتسال آکادمی ملی فوتبال آغاز کرد.

در تمرین امروز ملی‌پوشان " الکس سوسای " دبیرکل AFC از امکانات کمپ بازدید کرد و چند دقیقه‌ای نیز با بازیکنان تیم ملی به گفت‌وگو پرداخت.

ترابیان، رییس کمیته فوتسال نیز در تمام طول تمرین در کنار ملی‌پوشان حاضر بود و پیش از شروع تمرین نیز جلسه‌ای را با دبیرکل AFC داشت. حضور رییس کمیته فوتسال در تمرین امروز روحیه خاصی را به ملی‌پوشان داده بود و بازیکنان با عباس ترابیان برخورد گرمی داشتند.

همچنین در تمرین امروز حسین طیبی و علیرضا صمیمی که در بازی روز گذشته با یکدیگر برخورد داشته و مصدوم شده بودند، استراحت کردند.

ملی‌پوشان امروز بعد از اینکه ۱۰ دقیقه‌ای به صحبت‌های فنی علی صانعی گوش دادند، به دویدن پرداختند و پس از دویدن و گرم کردن کار با وزنه را انجام دادند. همچنین مصطفی نظری جدا از بازیکنان، به صورت انفرادی روی تردمیل دوید.

تمرين مليپوشان تا آغاز جام جهاني ادامه خواهد داشت و اردو تنها در روزهاي پنجشنبه و جمعه تعطيل ميشود. همچنين كاروان تيم ملي جهت حضور در رقابتهاي جام جهاني ۲۰۱۲ تايلند هشتم آبان به بانكوك پرواز خواهد داشت و اولين بازياش را ۱۲ آبان برابر اسپانيا انجام ميدهد. ايران در اين بازيها با اسپانيا، پاناما و مراكش همگروه است.