تيم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در حالي تمريناتش را پيگيري كرد كه اتفاقات حاشيه اي زيادي در زمين شماره ۳ ورزشگاه آزادي رخ داد.

این تیم که خود را برای دیدار با استیل آذین آماده می کند، از ساعت ۱۸ زیر نظر پرویز مظلومی برای آمادگی جهت دیدار فردا تمرینات تاکتیکی را آغاز کرد؛ اما حضور تکراری یک فرد ناشناس موجب برهم زدن آرامش بازیکنان شد. اعتراض بازیکنان هم موجب درگیری در تمرین آبی پوشان شد.

به گزارش افکار نیوز به نقل از فارس، ماجرا از این قرار است که یک فرد ناشناس زمانی که استقلال در اردوی سرعین حضور داشت، در تمرین حاضر شد و درخواست کرد که با اعضای تیم تمرین کند. این با مخالفت مظلومی و مسئولان استقلال رو به رو شد؛ اما شخص ناشناس باز هم در تمرین حاضر شده و درخواست خود را تکرار می‌کرد. وی حتی به خاطر کم توجهی مربیان، در یکی از دیدارهای تدارکاتی در اردبیل، در تیم مقابل به زمین رفت.

در حالی که دو روز به دیدار استقلال با استیل آذین باقی مانده، فرد مورد نظر مجددا در تمرین حاضر شد. وی درخواست کرد با آبی پوشان تمرین کند؛ اما این اجازه توسط پورحیدری صادر نشد. او باز هم دور زمین می‌دوید. در انتهای تمرین چهارشنبه، چند تن از هواداران با وی درگیر شدند؛ اما ظاهرا این پایان کار نبود چون این شخص روز گذشته نیز در تمرین حضور پیدا کرد و موجب اعتراض چند تن از بازیکنان شد.

به گزارش فارس، در حالی که یکی از خبرنگاران صدا و سیما در حال گفت و گو با پرویز مظلومی بود، اعتراض بازیکنان به شخص ناشناس ادامه پیدا کرد تا خبرنگار این صحنه ها را ضبط کند. همین باعثاعتراض بازیکنان، به خصوص یکی از مدافعان و درگیری لفظی بین آنها و خبرنگار شد؛ تا جایی که اگر وساطت لیدرها و مربیان استقلال نبود، کار به درگیری جدی‌تر کشیده می شد. در این بین، چند فرد ناشناس با خبرنگار صدا و سیما به درگیری فیزیکی پرداختند.
همین درگیری ها موجب شد تا مسئولان تصمیم بگیرند تا تمرین امروز بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شود.

* نکته جالب توجه تمرین روز ۵ شنبه حضور آندره لوئیز بود. وی پس از صحبت با نمایندگان باشگاه، متقاعد به حضور در محل تمرین شد.

* امید روانخواه و محسن یوسفی به صورت اختصاصی به دویدن دور زمین پرداختند.

* تنها ۳۰ نفر از هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی حاضر بودند.

* آرش برهانی تنها غایب تمرین روز گذشته استقلال بود. این بازیکن به دیدار فردا نمی رسد.