به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، تمرین عصر امروز دوشنبه تیم استقلال، پس از یک روز استراحت در حالی با حضور ۴۰ تماشاگر در کمپ اختصاصی استقلال برگزار شد که ملی پوشان، " لیام ردی "، " رودریگو توسی " و " فابیو جانوآریو " در این تمرین حضور نداشتند.

جانوآریو که برای دیدار با خانواده‌اش به برزیل سفر کرده، سه‌شنبه شب به تهران باز خواهد گشت و از روز چهارشنبه در تمرینات استقلال حضور پیدا می‌کند.

منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده و رضا رجبی نیز در تمرین استقلال حضور داشتند. کیانوش رحمتی هم که به تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرینات انفرادی را پیگیری کرد.

پیش از آغاز تمرین امروز، برخلاف همیشه که قلعه‌نویی برای بازیکنان صحبت می‌کرد، مجید صالح چند دقیقه‌ای با آنها به گفتگو پرداخت.

تمرین با دویدن ۲۰ دقیقه‌ای بازیکنان به دور زمین آغاز شد و سپس نفرات حاضر بازی آقا وسط را انجام دادند. در بخش بعدی، تمرین کار با توپ برگزار شد و سپس بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

بخش پایانی تمرین به فوتبال درون گروهی در نیمی از زمین اختصاص داشت که گلزنی مهاجمان استقلال در این بازی با رضایت قلعه‌نویی همراه شد.

امیر قلعه‌نویی امروز با تاخیر هفت دقیقه‌ای در محل تمرین حضور پیدا کرد. این مربی پس از گذشت ۴۰ دقیقه که در کنار زمین نظاره‌گر تمرین تیمش بود، وارد زمین شد و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد کرد.

در تمرین امروز بازیکنان بیشتر در مورد بازی ایران با کره‌جنوبی صحبت می‌کردند و امیدوار بودند تیم ملی کشورمان بتواند در دیدار مقابل کره پیروز شود.

در پایان این تمرین که ساعت ۱۶ آغاز شده بود، بازیکنان پس از ۹۰ دقیقه انجام برنامه‌های تاکتیکی بدن‌های خود را سرد کردند. تمرین روز چهارشنبه استقلال هم ساعت ۱۶ در کمپ استقلال برگزار خواهد شد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز شنبه ۲۹ مهرماه و از هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز خواهد رفت.