یک بار دیگر از علی کفاشیان انتقاد می کند و می گوید او باید پاسخگوی تمام اتفاقات افتاده در فوتبال باشد.
به گزارشافکارنیوزبه نقل از خبرآنلاین؛ عابدزاده اصلا آدمی سیاسی نیست؛ هر وقت هم از او در این مورد سوال کنی می گوید: «نمی دانم. من اهل سیاست نیستم.» در گفت و گوی قبلی با دروازه بان سابق تیم ملی با گرانی در ایران شروع کردیم و از او در مورد قیمت دلار پرسیدیم. این بار هم از او همین سوال را پرسیدیم که احمد رضا جواب های دیگری به ما داد. او در این گفت و گوی نسبتا بلند یک بار دیگر کفاشیان و ریاست او بر فدراسیون فوتبال را زیر سوال برد و با انتقاد از او گفت: «من که کارشناس فوتبال نیستم هر سوالی در مورد این ورزش دارید از کفاشیان بپرسید.»

با توجه به بالا رفتن نرخ دلار به نظر همه چیز به نفع تو شده است. به هر حال در آمریکا زندگی می کنی و به دلار هم حقوق می گیری.

برچشم بد لعنت.(با خنده). مگر الان دلار در ایران چند است؟
تقریبا ۲۶۰۰.
نه بابا. فکر نمی کنم گیرت بیاید. می گویند بالای ۳ هزار تومان است.
حالا قیمت هر چقدر هم که باشد در نهایت به نفع شماست.
شاید به نفع من باشد اما من راضی نیستم که مردم در فشار باشند. البته من در آمد زیادی هم ندارم. اینجا از صبح تا شب کار می کنم. اما می دانم که وضعیت اقتصادی در ایران زیاد خوب نیست. وقتی دلار گران می شود حقوق کارمندان افزایش پیدا نمی کند. این یک اتفاق ناراحت کننده است. امیدوارم مسئولان حمایت کنند تا همه مشکلات حل شود.

زدی توی خط سیاست؟

من کاری به این کارها ندارم. من کجا و سیاست کجا؟ در آمریکا هر روز از من می خواهند تا با آنها حرف بزنم اما این کار را نکرده ام. دنبال این جور چیزها نیستم. من کی در مورد سیاست حرف زده ام که این بار دومم باشد؟

بازی با کره را چطور می بینی؟

از من می پرسی؟
از کاپیتان سابق تیم ملی سوال نکنیم پس از…
از کفاشیان.

در مصاحبه قبلی ات هم از کفاشیان انتقاد کرده بودی.
من کاری ندارم. من می گویم اگر سوال های فوتبالی دارید از او بپرسید. من چه کاره هستم؟ ایشان رییس فدراسیون هستند و باید پاسخگو باشند. من اصلا نمی دانم تیم ملی در چه وضعی قرار دارد. اصلا نمی دانم بازیکنان چه کار می کنند یا کروش با چه ارنجی می خواهد بازی کند. من که کارشناس نیستم، همه کاره کفاشیان است. از او بپرسید که همیشه خندان است نه من که بد اخلاقم!

با کنایه در مورد کفاشیان حرف می زنی؟

کنایه نیست. فوتبال در اختیار ایشان است. ماشاءالله به اندازه کافی هم نتایج خوب گرفته اند که می توانند پاسخگو باشند. ما رفته ایم جام جهانی، تیم امید رفته المپیک و اتفاقات خوب زیادی در فوتبال ما افتاده است.
اما نمی توان گفت که مقصر تمام این ناکامی ها فدراسیون فوتبال است.
پس من مقصرم.

حالا بازی با کره را چطور می بینید؟

من از وصعیت تیم ملی خبر دقیقی ندارم. اما فوتبال ایران همیشه کارهای کرده که غیر قابل پیش بینی بوده. کره ای ها هم تیم قدرتمندی هستند ولی بازی در ایران برگزار می شود. من امیدوارم که بازیکنان نتیجه بگیرند تا برای خوشحالی مردم هم که شده دل آنها را شاد کنند. تنها دلخوشی مردم همین فوتبال است
.
وضعیت تو با تیم لوس آنجلس بلوز مشخص نشد؟

اینجا فعلا تعطیل است و همه چیز از سه ماه دیگر شروع می شود.

همچنان با آکادمی ها کار می کنی؟

بله یک تیم دارم که بچه های زیر ۱۵ سال هستند. دختر و پسر. به آنها آموزش می دهم. چند تا شاگرد خصوصی هم دارم.

پسر کلینزمن همچنان شاگرد شما است؟

روزهای ۴ شنبه با او اختصاصی تمرین می کنم. پدرش هر از گاهی به ما سر می زند. او آدم خوش برخوردی است.
مشکل امیر هم که حل شد و او حالا می تواند برای پرسپولیس به میدان برود.
باز هم که در مورد امیر سوال کردید.به جای اینکه پولتان را هزینه می کنید و به آمریکا زنگ می زنید تا در مورد امیر از من بپرسید از خودش سوال کنید.من در کارهای او دخالتی نمی کنم.