به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، افشین داوری رییس فدراسیون دوومیدانی اعلام کرده که احسان حدادی در آمریکا با ولفگانگ اشمیت آلمانی مذاکراتی را انجام داده و امیدوار است که او بتواند مربی‌گری حدادی را بر عهده بگیرد اما این مسئله گویا شرط و شروطی دارد.

ولفگانگ اشمیت که در سال ۱۹۵۴ در برلین به دنیا آمده در بازی‌های ۱۹۷۶ مونترال به مدال نقره المپیک دست یافت. او همچنین یک بار قهرمان دانشجویان جهان و یک بار نیز قهرمان اروپا شد که همه آن‌ها به دهه ۷۰ میلادی بازمی‌گردد.

اشمیت اکنون سال‌هاست که در آمریکا زندگی می‌کند و گویا در این کشور کار مربی‌گری را هم بر عهده دارد. برای همین ظاهرا حدادی برای ادامه کارش با او مذاکره کرده است اما یکی از مهم ترین مسائل مطرح شده برای همکاری اشمیت با حدادی، حضور حدادی در آمریکا است.

اگر این شرط گذاشته شود و فدراسیون دوومیدانی نیز با آن موافقت کند، از این پس باید کمتر احسان حدادی را در ایران دید و او شاید بیشتر زندگی‌اش را در آمریکا ادامه دهد.

هنوز نه احسان حدادی و نه فدراسیون دوومیدانی از چند و چون ماجرا خبر موثقی ندادهاند اما بنا بر اعلام منابع آگاه احتمالا قرار است این اتفاق روی دهد.