به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، ورزشگاه آزادی که پس از تعطیلی لیگ برتر زیر ذره بین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفته بود، برای بازی امشب ایران و کره جنوبی نو نوار شده است. از تسهیلات ایجاد شده برای ورود تماشاگران به ورزشگاه گرفته تا امکانات ایجاد شده برای خبرنگاران از این اتفاقهای خوب برای " آزادی " است.

در حالی که یکی از مشکلات اصلی خبرنگاران اینترنت مجموعه قدیمی تهران بود، با تغییرات ایجاد شده خبرنگاران و عکاسان می‌توانند تا چند ساعت پس از پایان بازی در ورزشگاه بمانند و از اینترنت پرسرعت مجموعه استفاده کنند.

حتی اتاق داوران و ناظران بازی هم مجهز به اینترنت شده است. بنا به گفته مدیر فنی ورزشگاه آزادی برخی از خطوط اینترنت از این بازی در ورزشگاه نصب شده است.

همچنین بنر خوش آمدگویی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی در جایگاه خبرنگاران نصب شده است. در حدود دو ساعت مانده به شروع دیدار حساس ایران برابر کره جنوبی، خبرنگاران کره‌ای بیش از یک سوم ظرفیت این جایگاه را به اشغال خود در آورده‌اند. این در حالی است که تعداد کمی خبرنگار از رسانه‌های ایرانی وارد ورزشگاه شده است.

همزمانی بازی ایران و کره با شهادت فرزند بزرگوار امام رضا(ع) باعثشده معاونت فرهنگی فدراسیون فوتبال و جمعیت حامیان هواداران فوتبال مراسم‌های ویژه‌ای برای این روز تدارک ببینند. همراهی تماشاگران با نوحه‌سرای مداحان حاضر در ورزشگاه، فضای معنوی را در ورزشگاه آزادی به وجود آورده است.

همزمان با مدیحه سرایی پرچم‌های ایران و پرچمهای سیاه رنگی که منقش به نام متبرک حضرت امام جواد(ع) است، در دست نوجوانان حاضر در کنار زمین است.

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار نفر ایرانی در ورزشگاه حضور دارند و با توجه به ازدحام هواداران فوتبال پیش بینی می‌شود تا شروع بازی صندلی‌های ورزشگاه آزادی پر شود.

این دیدار ساعت ۲۰ آغاز میشود.