به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، پس از آن که بازیکنان کره جنوبی در نیمه نخست دو موقعیت خوب برای گلزنی به ایران به دست آوردند، اعتراض‌ها نسبت به عملکرد تیم ملی در ورزشگاه آزادی به پا خاست.

تماشاگران که از تک‌روی بعضی از بازیکنان خط هافبک نظیر محمد نوری و مسعود شجاعی به ستوه آمده بودند از ۱۰ دقیقه مانده به پایان نیمه نخست نام علی کریمی را فریاد زدند، این در حالی است که تک روی بعضی از بازیکنان تیم ملی صدای امید نمازی، دستیار ایرانی کی‌روش را هم درآورده است و او با حرکاتش در کناره زمین نسبت به تک‌روی این بازیکنان اعتراض می‌کند.

به گزارش ایسنا، نیمه نخست این مسابقه حاشیه‌های دیگری نیز داشت.

کارلوس کی‌روش نسبت به عملکرد داوری اعتراض‌های شدیدی داشت و به داور چهارم مدام اعتراض می‌کرد. او همچنین از اواسط نیمه اول برای دادن دستورات تاکتیکی به کنار زمین می‌آمد. پیش از او امید نمازی این کار را انجام می‌داد.

پس از آن که یکی از توپ‌های کره با دیرک افقی دروازه تیم ایران برخورد کرد و فشار کره زیاد شد، ماموران نیروی انتظامی تعدادشان را در طبقه فوقانی استادیوم که دقیقا بالای سر جایگاه تماشاگران کره در طبقه پایین بود، افزایش دادند.

از میان بازیکنان تیم ملی تنها سید مهدی رحمتی و رضا قوچان نژاد تماشاگران را به وجد می‌آورند، قوچان نژاد سرعتی‌تر از بازیکنان سرعتی کره‌جنوبی به نظر می‌رسد. این عملکرد او باعثشد تماشاگران به شدت او را تشویق کنند.

اما در این بین مسعود شجاعی یکی از ملی‌پوشان ایران بود که با داور جر و بحثزیادی می‌کرد و به خاطر درگیری که بین او و یکی از بازیکنان کره به وجود آمده بود و داور به بازیکن کره‌ای کارت نداد همچنان اعتراض می‌کرد.

در طول بازی چانه جواد نکونام دچار آسیب دیدگی شده بود و زمانی که داور متوجه خونی بودن صورت کاپیتان تیم ملی شد، از او خواست تا چانه‌اش را پانسمان کرده و بعد به میدان برگردد. این مسئله باعثشد تیم ایران حدود ۵ دقیقه ۱۰ نفره بازی کند.

پس از آن که مهدی رحمتی لحظاتی به دلیل آسیب دیدگی روی زمین افتاده بود، رحمان احمدی تا ۵-۶ دقیقه بعد از آن کنار زمین گرم می‌کرد.

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال و مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون در ورزشگاه حضور دارند.