به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، بازی ایران و کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی از ساعت ۲۰ آغاز شد؛ دیداری که می‌تواند تا حدود زیادی تکلیف ایران را برای صعود به جام جهانی مشخص کند.

از مدتها قبل مجموعه تیم ملی و رسانه‌ها از مردم خواسته بودند برای حمایت از تیم ملی در شب ۲۵ مهر به ورزشگاه آزادی بیایند و حالا این اتفاق با حضور ۱۱۰ هزار تماشاگر افتاده است. برگزاری بازی در وسط هفته این ابهام را ایجاد کرده بود که ورزشگاه آزادی در این روز پر نشود اما دقایقی پیش از شروع بازی ورزشگاه آزادی به تسخیر تماشاگران پرشور ایرانی در آمد. طبقه دوم ورزشگاه دیگر جایی برای نشستن ندارد و مردم مجبورند در طبقه دوم به صورت ایستاده بازی را تماشا کنند.

در میان مسوولان هم علی کفاشیان و مهدی محمد نبی تا لحظه ارسال این خبر به ورزشگاه آزادی آمده اند و قرار است محمد عباسی وزیر ورزش هم به استادیوم بیاید. عبدالله ویسی، امیرحسین صادقی و بگوویچ از دیگر مهمانان ویژه این بازی هستند.

تماشاگران کرهای هم با وجود اینکه در مقایسه با تماشاگران ایرانی بسیار کم تعداد هستند اما سعی دارند با ادوات خاصشان تیم ملی کره را تشویق کنند اما صدای بلند تماشاگران ایرانی آنها را ناکام گذاشته است.