جدیدترین اخبار از کمیته انضباطی

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فدراسیون فوتبال، در دیدار دو تیم نفت آبادان و استقلال از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر، تماشاگران تیم نفت آبادان با نور لیزر و به صدا درآوردن سوت هایی شبیه به صدای سوت داور و سر دادن شعارهای غیر اخلاقی مرتکب تخلف شدند. بر همین اساس کمیته انضباطی طبق بند ۴ ماده ۲۲ آئین نامه انضباطی، تیم نفت آبادان را به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه این کمیته اعلام کرده که در صورت تکرار تخلف در مسابقات آتی، تنبیهات شدیدتری اعم از بازی بدون تماشاگر یا انتقال مسابقات به شهرهای دیگر برای این تیم در نظر گرفته می شود.

همچنین در دیدار دو تیم راه آهن و پیکان از سری رقابت های هفته دهم لیگ برتر، مربیان دوتیم، ژلکومیاچ و مجید بصیرت با اعتراض به امر داوری از زمین مسابقه اخراج شدند که کمیته انضباطی طبق بند ۳ ماده ۲۰ آیین نامه این کمیته، هرکدام را به پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم کرد. ضمن اینکه این کمیته اعلام کرده است که در صورت تکرار تخلف در مسابقات آتی، تنبیهات شدیدتری برای هرکدام در نظر گرفته می شود.

کمیته انضباطی به منصور ابراهیم زاده به دلیل اعتراضات مکرر به داور مسابقه در دیدار تیم های گهر درود و نفت تهران و اخراج از محوطه فنی، به استناد بند یک ماده ۲۰ آیین نامه انضباطی متذکر و یادآور شد که در صورت تکرار، تنبیهات انضباطی اعمال خواهد شد.

در خصوص درخواست استیناف باشگاه ملوان انزلی درباره جریمه نقدی، بابت تخلف تماشاگران این تیم در دیدار با تیم گهر درود، با توجه به محتویات پرونده و استدلال های مندرج در رای صادره، کمیته انضباطی به استناد ماده ۱۷ آیین نامه انضباطی، رای قبلی خود را معتبر اعلام کرد.