به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، مانچینی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: آنها بهتر از ما بازی کردند و این را باید بپذیریم. مقصر اصلی این شکست من هستم چرا که تیمم را آماده چنین بازی نکرده بودم. مسئولیت این شکست را به عهده می گیرم. ما تیم حریف را دست کم نگرفتیم اما باید بگویم به شیوه ای اشتباه آماده این بازی شدیم. این تقصیر من است و آن را قبول می کنم.

مانچو در ادامه افزود: برای ۵ دقیقه سیستم بازی مان را تغییر دادیم اما درون زمین هنوز ۱۱ بازیکن بودیم. دو گل را قبل از اینکه سیستم را تغییر دهیم دریافت کردیم بنابراین دلیل شکست این موضوع نبود.

سرمربی ایتالیایی من سیتی در مورد وضعیت فعلی تیمش و امید آنها برای صعود از این گروه گفت: صعود از این گروه اکنون بسیار دشوار شده است. یک تیم ۷ امتیازی، یک تیم ۶ امتیازی و یک تیم ۳ امتیازی در این گروه قرار دارند و ما تنها یک امتیاز داریم. برای صعود به یک معجزه نیاز داریم. تیم های بزرگ هم ممکن است بد بازی کنند مثل بازی امشب ما اما فصل طولانی است و بازی های زیادی در پیش است.

دیدار تیم های آژاکس و دورتموند در چارچوب روز دوم از هفته سوم مرحله گروهی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته با پیروزی ۳ بر یک آژاکس به پایان رسید.