به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، فرهاد کاظمی پس از تساوی ۲ بر ۲ تیمش برابر پیکان گفت: اینکه نمی‌توانیم نتیجه بگیریم، به خودباوری بازیکنان ما برمی‌گردد. برای کسب پیروزی ابزاری لازم است و باید بازیکن ذخیره هم تلاش کند. سعی من این بود در تیم بالانس ایجاد کنم و این عدم تعادل برای ما مشکل ایجاد کرده است.

وی افزود: پیکان هم خوب بازی کرد اما اشتباهاتی که از جانب تیم صورت گرفت به من برمی‌گردد و باید در تمرینات این مسائل را کمتر کنم. خواسته من این است که به یک بالانس برسیم. وقتی ۱۰-۱۱ موقعیت تک به تک و دو به تک بدست بیاوریم و در مقابل دو اشتباه فاحش کنیم، خوب نیست. در نیم فصل و فرصت تعطیلی باید شرایط تیم را بهتر کنیم.

کاظمی در مورد اینکه آیا تیمش بد بسته شده و بودجه برای تقویت تیم دارد، گفت: مشکلی نداریم و دست‌مان باز است فقط به خاطر قانون است که دست‌مان بسته شده و تا نیم فصل باید صبر کنیم که بتوانیم بازیکن بگیریم. باید چند بازیکن به جمع نفرات‌مان اضافه کنیم. ۶-۷ جا اشتباه کردیم و در لیست جا داریم که بازیکنان جدید را اضافه کنیم.

سرمربی ذوب آهن در مورد اینکه در پایان بازی از مسئله‌ای ناراحت بود، اظهار داشت: توقع ندارم از نیمکت حریف بی‌احترامی شود. از آنجا می‌گفتند اینها چیزی نیستند و عادت به انجام برخی حرکات دارند. بله، من عادت دارم و هنوز نصف پولم را از پیکان نگرفتم و این آقا باید هم بی‌احترامی کند.

وی درباره اینکه آیا متوجه شد چه کسی این صحبت را انجام داد، عنوان کرد: من صدا را شنیدم اما نفهمیدم چه کسی بود. به بازیکنانم گفتم صبور باشید، داور چهارم هست و حتما این مسائل را گزارش می‌دهد.

کاظمی در مورد اینکه آیا تیمش به مهاجم نیاز دارد، خاطرنشان کرد: این مسئله درست است و ضعف تیم را نمی‌توانیم بیان کنیم. بازیکنانمان باید بیشتر خودشان را باور کنند. کارمان را ادامه می‌دهیم و باز هم می‌گویم تمام مشکلات تیم به من برمی‌گردد.

وی در مورد اینکه هدف تیمش فرار از انتهای جدول است، گفت: خاطرتان جمع باشد که من به حضور در بین ۶ تیم فکر می‌کنم. در دو بازی امتیازات را مفت از دست دادیم و اگر این طور نمی‌شد می‌گفتم می‌توانیم بیاییم و در بین سه تیم اول قرار بگیریم.

سرمربی ذوب آهن ادامه داد: متاسفانه در تیم‌مان بالانس نداریم و بازیکنی که در ترکیب اصلی قرار دارد با نفر ذخیره در یک سطح نیست. البته باید بگویم پیکان هم تیم خوبی است و مربی هوشیار و آگاهی دارد. ویسی فکور و مستعد است و آنها بازی مستقیم کردند و من به کسانی که این روش را بازی می‌کنند احترام می‌گذارم.

وی تاکید کرد: ما ابزار کافی نداریم. دوست دارم فوتبال تماشاگر پسندی ارائه کنیم و به نظرم این بازی هم خوب بودیم و این را هم فقط مدیون بازیکنان هستیم.