به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، دو تیم فوتبال نفت تهران و استقلال از ساعت ۱۸ امروز برای برگزاری بازی خود در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی به مصاف هم رفتند که در حدود ۱۰ هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه آزادی آمدند و بارش پراکنده باران باعثشد که آن‌ها هنگام بارندگی به زیر سقف جایگاه تماشاگران بروند.

در ابتدای بازی به مناسبت درگذشت مادر امیر قلعه‌نویی، یک دقیقه سکوت اعلام شد و همچنین زردپوشان نفت تهران نیز به درخواست منصور ابراهیم‌زاده به سمت نیمکت استقلال رفتند و به قلعه‌نویی تسلیت گفتند. امیر قلعه‌نویی به دلیل عمل جراحی که روی پایش انجام داده است نمی‌تواند در کنار زمین بایستد و روی نیمکت نشسته است و مجید صالح در کنار خط زمین نکات لازم را به بازیکنان استقلال گوشزد می‌کند.

سید مهدی رحمتی که به دلیل مصدومیت برابر بازی با کره حضورش در این دیدار قطعی نشده بود، امروز در چارچوب دروازه آبی‌پوش‌ها ایستاده است و تماشاگران استقلال به دلیل حضور او در زمین دروازه‌بان تیمشان را تشویق کردند.

گل تیم نفت تهران را یعقوب کریمی به ثمر رساند که سابقه حضور در استقلال را دارد اما در زمان پرویز مظلومی جایی در ترکیب اصلی تیم نداشت.

همچنین هادی شکوری بازیکن دو فصل پیش استقلال نیز مسئولیت کاپیتانی نفت تهران را بر عهده دارد.

ایمان عالمی و ستار همدانی که دستیاران امیر قلعهنویی در استقلال هستند بازی را از جایگاه ویژه نگاه میکنند.