به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود ۵ هزار به مصاف نفت تهران رفت و با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید.

یعقوب کریمی در دقیقه ۱۵ برای نفت تهران گلزنی کرد و ساموئل در دقیقه ۲۱ و آرش برهانی در دقیقه ۵۲ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند.

آبی پوشان تهرانی با این برد ۲۲ امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند. استقلال یک بازی از تراکتورسازی صدرنشین کمتر دارد. نفت تهران هم با ۲۱ امتیاز به رده سوم سقوط کرد.

محسن قهرمانی داور مسابقه به سیدایمان موسوی از نفت و هاشم بیک‌زاده، سیاوش اکبرپور و میثم بائو از استقلال کارت زرد نشان داد.

داور در دقیقه ۸۰ وریا غفوری و یعقوب کریمی از نفت را با کارت قرمز مستقیم اخراج کرد تا نفت در ۱۰ دقیقه پایانی با ۹ بازیکن به کار ادامه دهد.

ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، پژمان منتظری، خسرو حیدری، جی لوید ساموئل، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده(از دقیقه ۸۳ امیرحسین صادقی)، جواد نکونام، علی حمودی، سیدمیثم حسینی(از دقیقه ۴۶ میثم بائو)، سیاوش اکبرپور(از دقیقه ۸۶ سیدامین منوچهری) و آرش برهانی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب نفت تهران:

سوشا مکانی، وریا غفوری، هادی شکوری، احمد آل‌نعمه، وحید حمدی‌نژاد، علیرضا عزت‌کرامت، یعقوب کریمی، رحیم زهیوی، مگنو باتیستا، مصطفی سیفی(از دقیقه ۷۶ حسین امامیان)، سیدایمان موسوی(از دقیقه ۸۴ میثم آقابابایی)

سرمربی: منصور ابراهیمزاده