اظهارات فتح الله زاده درباره مسائل اخیر استقلال

به گزارش افکارنیوزعلی فتح الله زاده در خصوص مسائل اخیر باشگاه استقلال گفتگوی تفصیلی را با مهر انجام داد که در زیر از نظر می گذرانید:


جانواریو مرتکب تخلف انضباطی نشده است

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص حاضر نشدن فابیو جانواریو و رودریگو توزی در تمرینات تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: حاضر نشدن فابیو جانواریو در تمرینات تیم فوتبال استقلال به دلیل مشکلات مالی نیست. این بازیکن به دلیل یکسری از مشکلات خانوادگی از جمله بیماری فرزندش با اجازه قلعه نویی در تمرینات تیم حاضر نشده و قرار است تا پایان هفته جاری به ایران برگردد بنابراین جانواریو مرتکب تخلف انضباطی نشده تا نیاز به برخورد با او باشد.


امکان بازگشت توزی وجود دارد

وی در خصوص رودریگو توزی نیز خاطرنشان کرد: ما منتظریم تا مدیر برنامه های این بازیکن به باشگاه بیاید تا هرچه سریعتر تکلیف وی را مشخص کنیم بنابراین اتخاذ هر تصمیمی در خصوص این بازیکن ممکن است وحتی امکان بازگشت وی نیز وجود دارد.


قلعه نویی در مورد میداودی اختیار تام دارد

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص ناراحتی میلاد میداوودی از نیمکت نشینی تصریح کرد: من در خصوص مسائل فنی تیم هیچ دخالتی نمی کنم و چون سرمربی تیم اختیار تام دارد که از چه بازیکنی در ترکیب تیم استفاده کند. ضمن اینکه قلعه نویی در این فصل فرصت بازی کردن به میداوودی را نیز داده است.

وی افزود: قلعه نویی مختار است هر تصمیمی را در خصوص نگه داشتن و یا رد کردن یک بازیکن بگیرد که میداوودی نیز از این قائده مستثنی نیست.



فریاد شیران باید در دادگاه پاسخگو باشد

فتح الله زاده در خصوص مصاحبه اخیر ناصر فریاد شیران علیه وی تاکید کرد: فریاد شیران سومین بار است که در رسانه ها به من تهمت می زند و تا به امروز جواب او را نداده ام اما مطمئن باشید این بار از وی شکایت خواهم کرد و او باید در قبال اتهاماتی که به من زده در دادگاه پاسخگو باشد.


چرا فریاد شیران به کمیته انضباطی شکایت نمی کند

وی در همین خصوص افزود: متعجبم اگر فریاد شیران طلبی را از باشگاه استقلال دارد که مربوط به دوران مدیریت واعظ آشتیانی است چرا اسناد آن را در اختیار ما قرار نمی دهد؟ چرا وی به جای شکایت به کمیته انضباطی چنین تهمت هایی را در رسانه ها می زند؟ احتمالا فریاد شیران دچار توهم شده که ما موفق به جذب اسپانسر نشده ایم. پس این تبلیغاتی که پشت و روی پیراهن بازیکنان حک شده چیست؟ مطمئن باشید مردم و بویژه هواداران استقلال کاملا آگاه هستند که این مصاحبه ها با چه اهدافی صورت می گیرد.


به بی نظمی برگزاری رقابت های لیگ برتر عادت کرده ایم

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص تعطیلی مجدد رقابت های لیگ برتر به دلیل برگزاری اردوی تیم ملی خاطر نشان کرد: ما به این بینظمی و بی برنامه گی عادت کرده ایم و کاری در این خصوص از دست ما بر نمی آید.


عمران زاده می تواند چکش را پس بدهد

وی در خصوص مصاحبه اخیر حنیف عمران زاده مبنی براینکه به دلیل مشکلات مالی مجبور است خودروی شخصی خود را بفروشد، گفت: ما با توافقی که با عمران زاده داشته ایم به وی چکی را داده ایم که اتفاقا رقم خوبی دارد. اگر او از این توافق پشیمان شده می تواند بیاید و چکش را به ما پس بدهد تا همین فردا مانند سایر بازیکنان به وی پول بدهیم.


مشکلی برای دریافت ITC عمادرضا وجود ندارد

فتح الله زاده در خصوص جذب عماد رضا نیز خاطرنشان کرد: جذب این مهاجم عراقی بنا به درخواست امیر قلعه نویی برای حل مشکل گلزنی استقلال بوده و با وی برای پیوستن به تیم استقلال در کربلا به توافق نهایی رسیدم. در حال حاضر عماد رضا بازیکن آزاد بوده و مشکل خاصی برای دریافت ITC وی وجود ندارد. این مهاجم ملی پوش عراقی هفته آینده برای ثبت قرار داد خود در هیات فوتبال استان تهران و همچنین حضور در تمرینات تیم به ایران خواهد آمد.