پاتو: احساس می کنم دوباره زنده شده ام

به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، الکساندر پاتو, ستاره خط حمله روسونری که بعد از مدت ها مصدومیت در بازی برابر جنوا از ابتدا در ترکیب حضور داشت، پس از ۷۲ دقیقه بازی تعویض شد. او دراین بازی عملکردی نسبتا معمولی داشت اما این نخستین بازی رسمی اش برای میلان طی هشت ماه گذشته بود. در جریان این بازی میلان موفق شد با تک گل استفان الشراووی، ستاره این روزهای میلان به یک پیروزی ارزشمند در سن سیرو دست یابد.

به نقل از ac - milan. ir - با اتمام این بازی پاتو، در رابطه با آخرین وضعیتش چنین گفت: " احساس می کنم مجددا زنده شده ام(می خندد). من بازی کردم، دویدم، از حداکثر سرعتم استفاده کردم و البته هیچ دردی احساس نکردم و باید بگویم خیلی خوشحالم. واقعا دوست دارم زمانی که در زمین هستم خوب باشم. شنبه، یک شب خوب برای من بود. من می توانستم همه کار بکنم؛ اما احساس درد نداشتم و حالم کاملا خوب بود. "

او در ادامه گفت: " متاسفانه موفق به گلزنی نشدم اما تلاش کردم که به هم تیمی هایم کمک کنم. امیدوارم که بتوانم به زودی برای میلان گلزنی کنم. مثلا در بازی بعدی! "

به گزارش سایت گل، هر چند که پاتو موفق به گلزنی نشد اما دیگر ستاره این روزهای میلان استفان الشراووی موفق شد با گلی که در شب تولد بیست سالگی اش به ثمر رساند برای میلان یک ۳ امتیاز ارزشمند به دست آورد.

پاتو در رابطه با استفان الشراووی گفت: " استفان در حال پیشرفت است. او در مسیر درستی قرار دارد و من امیدوارم بتواند روز های خوبی در میلان داشته باشد. ما به مشکل خورده بودیم اما خوشبختانه هر سه امتیاز را در خانه حفظ کردیم. حالا زمان آن رسیده است که همه چیز را فراموش کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. "

میلان سه شنبه شب از هفته دهم سری آ ایتالیا در سیسیل به مصاف پالرمو خواهد رفت.