به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: در بازی با استقلال، تیم نفت بازی خوبی را از خود ارائه کرد و اگر آن اتفاقات نمی‌افتاد، می‌توانستیم نتیجه بهتری را کسب کنیم. هرچند پس از اخراج دو بازیکن تیم نفت سازماندهی خود را حفظ کرده و عملکرد خوبی داشتیم.

وی با بیان اینکه همه دنبال این هستند که من به عنوان یک مربی اصفهانی مقابل تیمی اصفهانی قرار می‌گیرم، اضافه کرد: برابر سپاهان ۴ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداریم اما تیم نفت سازمان تیمی خوبی دارد و با توجه به در اختیار داشتن نفرات با انگیزه و جوان، هدفمان رسیدن به موفقیت است.

سرمربی تیم فوتبال نفت با اشاره به اینکه در برخی مواقع کم تجربگی به این تیم ضربه زده، افزود: هر تیمی که در این بازی مهم کمتر اشتباه کند، می‌تواند برنده شود. سپاهان در سال‌های گذشته سازماندهی خوبی داشته است. البته استقلال هم که به تراکتورسازی باخت انگیزه بالایی داشت تا ما را شکست دهد و امروز سپاهان بعد از شکست از تراکتورسازی می‌خواهد ما را ببرد و انگیزه بالایی هم دارد.

وی در مورد اظهار نظر کرانچار که این بازی را دربی نامید، اظهار داشت: شاید ایشان به خاطر اینکه هر دو تیم ۲۱ امتیازی بودند، چنین نظر داشته است.

خبرنگاری از ابراهیم‌زاده پرسید که به نظر می‌رسد بعد از جدایی مجید صالح نتوانسته عملکرد خوبی داشته و همیشه تحت فشار بوده که وی پاسخ داد: من تحت فشار نبودم. ما یک تیم هستیم نه یک نفر، اینگونه نیست که فقط یک نفر باعثموفقیت یا ‏ناکامی مجموعه می‌شود. کسانی که این مسائل را بیان کرده، دنبال مسائل منفی هستند.

وی با اشاره به اینکه صالح پس از قبول سرمربیگری سایپا اعلام کرد حالا می فهمد سختی سرمربیگری چیست و ابراهیم‌زاده چقدر سختی می‌کشد، تصریح کرد: صالح آن سال به خاطر شرایط خاص ذوب‌آهن از تیم جدا شد و امسال هم اگر با قلعه‌نویی نبود، با ما کار می‌کرد. من همیشه میگویم ما نه من، همه در کار هم تاثیرگذار هستیم، خصوصا شما رسانه‌ها که صحبت‌های ما را اعلام می‌کند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با تشکر از مجید صالح که به او لطف داشته و پس از بازی با استقلال در مورد وی و تیمش خوب صحبت کرد، ادامه داد: قول می‌دهم نفت تهران در نیم فصل دوم فوتبال بهتری بازی کند.

وی در خصوص لغو مسابقات جام حذفی هم یادآور شد: این جام، جایی برای پیده شدن تیم‌ها و بازیکنان است و وقتی نمی‌گذارند جام حذفی برگزار شود، فوتبال در دیدن پدیده‌ها عقب می‌افتد.

ابراهیم‌زاده در پایان در پاسخ به این سوال که با بازیکنان تیم‌‎تان که در بازی با استقلال اخراج شدند، چه برخوردی می‌شود، گفت: اولین برخورد اخراج و از دست دادن بازی بعدی بود. ضمن اینکه طبق قرارداد باشگاه، آنها دچار ضرر مالی هم می‌شوند.

دیدار تیم فوتبال نفت تهران و سپاهان اصفهان از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر باشگاههای کشور فردا سهشنبه در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار میشود.