به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، هواداران استیل آذین گهر دورود هنگام ورود قلعه‌نویی یکصدا درگذشت مادر او را تسلیت گفتند.

*محمد مایلی کهن که به عنوان سرمربی استیل آذین گهر دورود انتخاب شده است، در این دیدار روی نیمکت ننشسته و از جایگاه ویژه به همراه نادر فریادشیران بازی را نظاره می‌کند. همچنین کارلوس کی‌روش به همراه دن گاسپار، حسین عسگری و عبدالله ویسی در ورزشگاه حضور دارند.

*در شرایطی که میلاد میداودی در این بازی مانند چند بازی گذشته نیمکت‌نشین است و در روزهای گذشته حاشیه‌هایی مبنی بر نارضایتی او از نیمکت‌نشینی وجود داشته از سوی عده‌ای از تماشاگران تشویق شد. البته در اواخر نیمه نخست کادر فنی استقلال به او گفتند که خود را گرم کند.

*به مناسبت سالگرد شهادت حسین فهمیده، بازیکنان دو تیم شاخه‌های گلی را روی پرچم ایران قرار دادند.

*هنوز ۵ دقیقه از آغاز بازی نگذشته بود که حنیف عمران‌زاده دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد و کادر فنی استقلال مجبور شد تا در یک تعویض زودهنگام میثم حسینی را جایگزین این بازیکن کند.

عمران‌زاده توانایی نشستن روی نیمکت را نداشت و برای مداوا از زمین خارج شد. زمانی که کادر پزشکی در پشت نیمکت ذخیره استقلال در حال مداوای حنیف عمران‌زاده بود، دکتر نوروزی که در جایگاه ویژه حضور داشت در کنار این بازیکن حاضر شد و شرایط او را بررسی کرد.

*نکته جالب و عجیب این بود که پشت پیراهن استیل آذین گهر دورود تبلیغ یک سفرهخانه شده بود.