به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، مهدی حب درویش با اشاره به تلاش خود برای ثبت رکورد جدید با توپ فوتبال گفت: قرار است ۲۷ ساعت روپایی بزنم. در ثبت این رکورد می‌توان به ازای هر یک ساعت ۵ دقیقه استراحت کرد. دو ماه پیش در تمرین ۲۲ ساعت روپایی زدم و با عنایت خدا تا دو ماه آینده رکورد خود را افزایش خواهم داد.

رکوردار روپایی جهان با گلایه از مسئولان گفت: ‌ مسئولان حمایت کافی از من نمی‌کنند و دفعه قبل هم که به مسابقات جهانی رفتم و رکورد خود را در کتاب گینس ثبت کردم ۲۳ میلیون تومان هزینه کردم اما مسئولان فقط ۵ میلیون تومان به من پاداش دادند یعنی حتی هزینه خودم را هم به من ندادند.

وی ادامه داد: کشورهای دیگر از من می‌خواهند که به نام آنها رکورد بزنم ولی من دوست دارم این رکوردها را با نام ایران ثبت کنم.

حب درویش با اشاره به اینکه به تازگی حکم ریاست کمیته هنرهای فردی و نمایشی به ایران اعطا شده است گفت: این حکم را گرفته‌ام اما تاکنون هیچ منفعتی برای من نداشته است. به تازگی یک شبکه قطری از زندگی من فیلم مستندی ساخت اما در اینجا نه تنها فیلمی از من نمی‌سازند و پخش نمی‌کنند بلکه یکسری از افراد هم با حضور در تلویزیون از اسمم سوءاستفاده می‌کنند و رکوردهای من را که با زحمت فراوان به ثبت رسانده‌ام به نام خود می‌کنند.

رکورددار روپایی جهان ادامه داد: قرار است جمعه هفته آینده در سالن تختی اندیشه شهریار برای‌ اولین بار مسابقات روپایی را در ایران برگزار کنیم من خودم یک تیم روپایی دارم که در آن با آموزش بچه‌های با استعداد، آنها را برای مسابقات بین‌المللی آماده می‌کنم.

حب درویش در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان از خود شد و گفت: اگر مسئولان حمایت کنند ۱۰۰ رکورد جهانی دیگر را میزنم.