به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، محمدرضا زادمهر در مورد وضعیت پرسپولیس به خبرنگار مهر گفت: مانند یک هوادار از بازی آخر پرسپولیس مقابل پیکان راضی‌ام زیرا نتیجه خوبی به دست آمد. فکر می‌کنم اگر پرسپولیسی‌ها از فرصت‌ها بهتر استفاده کنند، می‌توانند این بردها را ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس در چهار بازی آخر خود ۹ امتیاز به دست آورد، خاطرنشان کرد: اگر در ادامه مسابقات سرخپوشان بتوانند از هر چهار بازی ۱۰ امتیاز بگیرند، قطعا لیگ را امیدوارانه به پایان خواهند رساند.

سرپرست پیشین پرسپولیس در مورد اینکه خیلی‌ها از عملکرد ژوزه ناراحت هستند، افزود: باید تحمل همه چیز را داشته باشیم، از خبرنگار گرفته تا پیشکسوت و رسانه‌ها، زیرا اگر انتقاد و پیشنهادی مطرح می‌شود از روی خلوص نیت بوده و به خاطر دغدغه‌ای است که از نتایج تیم وجود دارد. امروز تمام کسانی که اخبار و نتایج پرسپولیس را پیگیری می‌کنند، این دغدغه را دارند که قابل احترام است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا حفظ ژوزه می‌‎تواند برای پرسپولیس مفید باشد، گفت: با توجه به نتایج تیم و اینکه تا پایان نیم فصل که چهار بازی باقی مانده است، حداقل باید این مربی را تا نیم فصل نگه داشت. ضمن اینکه در هفته‌‎های اخیر پرسپولیس شکل خوبی پیدا کرده و باید دید تا پایان نیم فصل این شرایط را حفظ می‌کند یا نه و پس از آن در این مورد تصمیم گیری کرد.

تاثیر اختلاف ژوزه مانوئل و کارلوس کی‌روش در فوتبال ایران دیگر سوالی بود که زادمهر اینگونه به آن پاسخ داد: این مسائل به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود. به عقیده من صحیح نیست دو مربی در این سطح چنین رفتارهایی را انجام می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: ما از آنها که مربیانی حرفه‌ای هستند، توقع نداریم اینگونه با هم برخورد کنند و بهتر است مسئولان فدراسیون فوتبال، مدیران باشگاه پرسپولیس و حتی مسئولان سفارت پرتغال دست به کار شوند و اجازه ندهند این اختلاف به فوتبال ایران آسیب برساند.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ادامه بازی با ازبکستان را سخت‌ترین دیدار ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی عنوان و اضافه کرد: امیدوارم همانند بازی با کره تیم ملی بتواند با همدلی مسئولان، مردم و رسانه‌ها کار بزرگ دیگری انجام داده و ازبکستان را شکست دهد تا با خیال آسوده به دیدارهای خردادماه فکر کنیم.

وی ادامه داد: نباید رسیدن به جام جهانی هدفمان باشد بلکه باید در اندیشه صعود از مرحله گروهی جام جهانی باشیم. اینکه نگاهمان را صرفا به پیروزی برابر قطر و ازبکستان معطوف کنیم، اتفاق مناسبی نیست و باید مانند کشورهای کره و ژاپن افکار بزرگی داشته باشیم.

زادمهر در پایان با اشاره به اینکه تیمهای مختلف ژاپن و کره در دو بخش آقایان و خانمها خود را به عنوان مدعی در فوتبال دنیا معرفی کردهاند، گفت: ژاپن برای قهرمانی در جام جهانی ۲۰۵۰ هدفگذاری کرده و فکر میکنم با این روند پیشرفت، زودتر از این به هدفشان برسند. ما هم باید اینگونه باشیم و به فکر مقابله با تیمهای گردن کلفت و درجه اول دنیا باشیم و سطح فوتبالمان را در آسیا بالاتر ببریم.