به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، جشن فوتبال ایران که توسط حسین هدایتی تدارک دیده شده بود برگزار شد و در این جشن افراد مختلفی از فوتبال کشور حضور داشتند. علی پروین، محمد رویانیان، حسن روشن، داریوش مصطفوی، پرویز مظلومی، حسن غفوری فرد، محمد مایلی کهن، مهدی تاج، علی کفاشیان، ساکی زاده، نژاد فلاح، مهدی اربابی، عبدالرحمان شاه حسینی، صادق درودگر، امید نمازی، مهدی تارتار و مارکار آقاجانیان از جمله مهمانانی بودند که در جشن امروز حضور داشتند. این‌ها اجمله افرادی بودند که در جشن امروز(شنبه) حاضر بودند.

اجرای برنامه امروز را احسان علیخانی بر عهده داشت و در ابتدا از حجت الاسلام طباطبایی دعوت کرد تا چند دقیقه صحبت کند. او به آشتی و هم دل شدن مردم در صحبت هایش اشاره کرد.

در بخشی از برنامه هم مرشد گلستانی به ضرب نمای زورخانه پرداخت و از نکات جالب این بود که بنری وجود داشت که بر روی آن نوشته بود در اینجا حاشیه ممنوع است.

در جشن امروز که برای آشتی فوتبالیها برگزار شد خود حسین هدایتی پیش قدم شد و خودش چند بار درباره آشتی در فوتبال صحبت کرد و پس از آن افرادی همچون محمد رویانیان با مایلی کهن ، علی کفاشیان با مهدی تاج و سایرین که اختلافاتی میان آنها وجود داشت با یکدیگر صحبت و روبوسی کردند.