به گزارش افکارنیوزبه نقل از سراج ۲۴، سومین دوره فستیوال هنر‌های رزمی در حالی حدود دو هفته پیش به میزبانی جزیره کیش برگزار شد که در این مسابقات رشته های ووینام، جوجتسو، کشتی با کمربند، کیک بوکسینگ، دفاع شخصی، قوت الرمی، ووتا و هنر‌های فردی حضور داشتند.

این رقابت‌ها با حواشی فراوانی روبرو بود که تاکنون به آن اشاره نشده است. از جمله این حواشی این بود که مسابقات در حالی برگزار شد که قهرمان برخی رشته‌ها پس از کسب عنوان قهرمانی نتوانستند مدال طلای خود را از مسئولان دریافت کنند!

یکی از ورزشکاران که تمایلی نداشت نامی از وی برده شود در این باره گفت: پس از این که حریفان خود را شکست دادم و عنوان قهرمانی را کسب کردم، با وجود پیگیری ‌های فراوان نتوانستم مدال خود را از مسئولان برگزاری رقابت‌ها بگیرم.

وی ادامه داد: بعد از به پایان رسیدن فستیوال با پیگیریهایی که کردم توانستم حکم قهرمانی را از مسئولان برگزاری دریافت کنم، اما مدال طلا که حقم بود را نگرفتم. واقعا برایم خیلی جالب است که چطور میشود فردی در یک مسابقه قهرمان شود، اما به او مدالی اهدا نشود. به غیر از من ورزشکاران دیگری هم بودند که تنها حکم قهرمانی را دریافت کردند و با دستان خالی راهی شهر خود شدند.