به گزارش افکار نیوزبه نقل از ایرنا، گواردیولا گفته است قصد دارد یک سال از فوتبال دوری کند و هم اکنون درنیویورک بسر می برد. هدایت تیم چلسی یکی از پیشنهادهای ارائه شده به این مربی کاتالان است ولی ظاهرا آبراموویچ نمی تواند تا پایان تابستان برای این کار صبر کند.

سرنوشت دی ماتئو سرمربی کنونی چلسی در دیدار امشب با یوونتوس درچارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مشخص می شود.

گواردیولا پیش از این گفته که قصد ندارد تا تابستان آینده به دنیای فوتبال بازگردد ولی همه می دانند که هیچ چیز نمی تواند مالک چلسی را در راه رسیدن به هدفش متوقف کند. اگر او پس از شش ماه تصمیم به اخراج دی ماتئو بگیرد، تنها گزینه پیش رویش سرمربی سابق بارسلونا خواهد بود.

در صورتی که چلسی بازی امشب را به یوونتوس واگذار کند موقعیتش برای صعود به مرحله حذفی به خطر خواهد افتاد.

علاوه بر این، آبی پوشان لندن شش روز کاری فشرده پیش رو دارند. ابتدا روی بازی مقابل یوونتوس متمرکز می شوند و سپس به رقابت های لیگ برتر بازمی گردند و باید روز یکشنبه در استمفورد بریج به مصاف منچسترسیتی صدرنشین بروند.

دی ماتئو به رغم مشاجره ای که در رختکن پس از باخت مقابل وست برومویچ و در آستانه سفر به تورین گفت که تیم او برای صعود از گروه ایی لیگ قهرمانان اروپا متحد است.

هرچند که او از فرناندو تورس و عملکردش ناامید شده ولی می گوید این مباحثات برای تیمش مفید بوده است.وی گفت: لازم بود که با یکدیگر دراین باره بحث کنیم. بازیکنان نظرات خودشان را گفتند و من همیشه آنها را تشویق به این کار می کنم.