مغلوب شدن رونالدو برابر پسر اوزیل + فیلم
افکارنیوز

: ‌ کلیپ کریستیانو رونالدو با پسر مسعود اوزیل یک فیلم فوتبالی بسیار جالب و جذاب است تا از دیدن این کلیپ کریستیانو رنالدو با پسر اوزیل لذت ببرید.

دراین کلیپ تکنیک کریستیانو رونالدو همراه تکنیک پسر اوزیل را میبینید و به طور بسیار جالبی خواهید دید پسر اوزیل از کریستین حرکات زیباتری را انجام میدهد به طوری که خود کریس خنده اش میگیرد و این فضیه جالب کلیپ کریستیانو رونالدو را برای تمام دنبا دیدنی کرده است.

کلیپ گل کریستیانو رونالدو و حتی شاید کلیپ تکنیک کریستیانو رونالدو به اندازه این فیلم از او جالب و دیدنی نباشد به طوری که یک کودک ۱۲ ساله بتواند جلوی انبوهی از خبرنگاران بهترین بازیکن حال حاضر دنیا را مغلوب حرکات دیدنی فوتبالی خود کند.

کلیپ گل کریستیانو رونالدو به تیم های دنیا نشان میدهد که او بازیکن بسیار توانمند و البته تکرر نشدنی در دنیای فوتبال خوهد بود که با تکنیک های فوتبالی خود می تواند هر کسی را جا بگذارد. کلیپ حرکات کریستیانو رونالدو نشان میدهد که توانایی های این بازیکن پرتغالی در تمام دنیا بی نظیر خواهد بود و شاید دیگر مانند او پا به این عرصه نگذارد.

امروز هم کلیپ کریستیانو رونالدو در برابر مسی کوچک یعنی پسر مسعود اوزیل را قرار دادیم تا با دیدن آن کلی بخندید و به توانایی های اوزیل جدید هم پی ببرید.

پسورد: www. fifaclip. com

لینک دانلود - ۵ مگابایت