برنامه مسابقات هفته نهم لیگ برتر والیبال

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، نهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر والیبال فردا(چهارشنبه) در شش شهر تهران پیگیری می‌شود. نبرد ستارگان این هفته به دیدار تیم‌های متین ورامین و شهرداری ارومیه اختصاص یافته است. مصطفی کارخانه به اعتبار بازیکنان نامداری چون فرهاد نظری افشار، علی حسین و مجتبی میرزاجانپور و هوادارانش به انتظار شهرداری ارومیه نشسته است. شهرداری ارومیه نیز با در اختیار داشتن سعید معروف بهترین پاسور آسیا و علیرضا نادی دومین مدافع روی تور جهان در کنار سایر ستارگانش حریف خطرناکی برای همه تیم‌ها به شمار می‌رود.

در حالی که رقابت نزدیکی بین شش تیم بالای جدول وجود دارد، برد با باخت هر یک از این دو تیم می‌تواند شرایط رده‌بندی تیم‌ها را تا حد زیادی دستخوش تغییر کند.

علاقه‌مندان والیبال در تهران نیز سرانجام در هفته نهم شاهد شهرآورد خود خواهند بود. پیکان پرافتخارترین تیم آسیا که در این فصل بر خلاف سال‌های گذشته خیلی در حاشیه امنیت نیست به مصاف نوین کشاورز تیم کم ادعا اما سخت‌کوش لیگ برتر می‌رود. از نظر تجربه کفه ترازوی تیم پیکان به مراتب سنگین‌تر از نوین کشاور ا ست اما مسعود آرمات به پشتوانه شاگردانی چون پیمان کریمی و مجتبی قلی‌زاد در هفته‌های قبل نشان داده که اصلا حریف آسانی برای تیم‌های بزرگ نیست.

* برنامه هفته نهم لیگ برتر والیبال - چهارشنبه، هشتم آذر

متین ورامین – شهرداری ارومیه

شهرداری تبریز – پیشگامان کویر یزد

نوین کشاورز – پیکان

سایپا – میزان مشهد

کاله مازندران – بازرگانی جواهری گنبد

باریج اسانس کاشان - آلومینیوم المهدی هرمزگان