تمرین دوومیدانی با اعمال شاقه + عکس

به گزارش افکارنیوزبه نقل از خبرگزاری فارس، در ورزش ایران دوومیدانی یکی از رشته های موفق در چند سال گذشته بوده است و مدال نقره احسان حدادی در المپیک ۲۰۱۲ لندن هم آخرین مورد آن بود، اما این رشته از امکانات چندان خوبی برخوردار نیست و این موضوع در مورد رشته‌های پرتابی به دلیل شرایطی که دارد، بیشتر صدق می‌کند.

کاوه موسوی که نفر اول رشته پرتاب چکش ایران محسوب می‌شود و در المپیک لندن هم به عنوان نماینده ایران حضور داشت، این روزها به دلیل نبود امکانات، در وضعیت نه چندان مطلوبی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.

او که مدتی است برای حضور در مسابقات غرب آسیا تمرین می‌کند، اردوی آماده سازی خود را در ارومیه آغاز کرده و به هیچ عنوان از محل تمرین خود رضایت ندارد و با مشکلاتی روبرو است.



موسوی در مورد محل تمرین خود می‌گوید: مکانی که تمرین می کنم تنها محل تمرینی در ارومیه است که آن وضعیت بسیار بدی دارد و در ضمن اداره کل تربیت بدنی نیز نیمی از آن را گرفته است.



وی که در المپیک ۲۰۱۲ لندن نماینده پرتاب چکش ایران بود، ادامه داد: تمرینی که در زمین مناسب ۴۰ دقیقه طول می‌کشد در این محل که تمام گل و لای است یک ساعت و نیم طول می‌کشد و باید نیمی از وقت خود را برای تمیز کردن گل‌ و لایی که به کفشم و وزنه چسبیده است، بگذارم. از سوی دیگر باید دایره پرتاب هم پاک شود، چون در صورت خیس یا لغزنده بودن نمی‌توان پرتاب مناسبی انجام داد.



موسوی در مورد حصار دایره پرتاب نیز گفت: تورهای دور دایره پرتاب نیز وضعیت مناسبی ندارند و فرسوده شده‌اند. اکثر قسمت‌های پاره شده‌اند و اگر یکی از پرتاب‌ها به آن گیر کند، دچار مشکلات زیادی می‌شوم.