رویانیان: درباره کادر فنی تصمیم می گیریم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، ‌ محمد رویانیان که در حال حاضر برای انجام مذاکرات با باشگاه آ. ث. میلان در ایتالیا به سر می‌برد، در پایان بازی امروز در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: کمیته فنی پرسپولیس به منظور بررسی عملکرد کادر فنی در نیم فصل اول و تصمیم‌گیری درباره آینده تیم هفته آینده تشکیل جلسه خواهد داد. در این جلسه مجموع عملکرد تیم با در نظر گرفتن تمام جوانب امر تحت آنالیز و بررسی دقیق قرار می‌گیرد تا پس از آن تصمیم سازی شود.

وی ادامه داد: در پایان بررسی‌ها هر تصمیمی که به صلاح باشگاه پرسپولیس تشخیص داده شود، بدون اغماض اتخاذ خواهد شد. در همین ارتباط سرمربی تیم هم فهرست بازیکنان مازاد را معرفی خواهد کرد، چرا که بعضی از بازیکنان در طول بازی‌های نیم فصل اول در حد انتظار و در حد نام پرسپولیس و نام خود ظاهر نشدند که دلایل این موضوع باید مورد بررسی قرار بگیرد.

مدیر عامل پرسپولیس تصریح کرد: در بازگشت به ایران، فهرست نفرات مازاد و فهرست بازیکنان مورد نیاز را دریافت خواهیم کرد و براساس آن وارد عمل می‌شویم.

رویانیان در پایان تاکید کرد: برنامه اردوی دوبی فعلا متوقف میشود تا درباره آن تصمیمگیری مجدد صورت بگیرد. بعد از دریافت فهرست بازیکنان از سرمربی در صورت تشخیص ضرورت از سوی وی با نفراتی که قرار است تیم را در نیم فصل دوم همراهی کنند، راهی اردو خواهیم شد.