سلامت حاضرین در آزادی در معرض خطر بود

به گزارش افکارنیوزبه نقل فارس، علی مجدآرا با اشاره به اینکه روز گذشته در استادیوم آزادی برنامه ورزش‌های همگانی داشتیم، اظهار داشت: پیش از آغاز برنامه ورزش همگانی پیش‌بینی نمی‌کردیم که آلودگی هوا شدت پیدا کند، بنابراین برنامه را در استادیوم آزادی اجرا کردیم. چرا که افراد زیادی از شهرستان‌ها به ورزشگاه آمده بودند و قصد داشتیم فرهنگ‌سازی در این مورد را داشته باشیم.



وی با بیان اینکه برگزاری بازی تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی سلامت بازیکنان را تهدید می‌کرد، ادامه داد: طبق تحقیقات انجام شده، در صورتی که هوا آلوده باشد و بازیکنان و تماشاگران فعالیت بدنی داشته باشد، ممکن است این به سلامت آنها آسیب بزند. به هرحال برنامه‌های لیگ برتر از قبل توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برنامه‌ریزی شده و نمی‌شود تغییرش داد.



رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی در پاسخ به این سئوال که آیا صحبتی با فدراسیون فوتبال در این خصوص انجام دادید؟ خاطرنشان کرد: در این مورد صحبتی نداشتم. همانطور که گفتم پیشبینی نمیکردیم هوای استان تهران آلوده باشد؛ باید پیشبینی لازم از قبل صورت بگیرد تا مسابقات لیگ در چنین هوای آلودهای برگزار نشود.