فتح الله زاده: برای عنوان شوالیه پول دادم

به گزارش افکارنیوزبه نقل از مهر، علی فتح الله زاده که چندی پیش با حضور در موسسه ای در بروکسل بلژیک نشان شوالیه را از این شرکت دریافت کرد، دوشنبه شب و به خاطر لغو عجیب دیدار استقلال برابر داماش روی خط تلفنی برنامه نود آمد و دقایقی با عادل فردوسی پور بر سر دلایل لغو ان دیدار گفتگو کرد و البته هنگامی که فردوسی پور مدارک مربوط به لغو زودهنگام پرواز این تیم را رو کرد، مدیر عامل آبی ها تلفن را روی وی قطع کرد.

البته فتح الله زاده دوباره برای توضیح در مورد نشانی که از موسسه اینووا دریافت کرده بود روی خط آمد و اعتراف کرد که دریافت این نشان برایش ۵ هزار یورو هزینه به دنبال داشته است. وی تاکید کرد که این یک نشان منحصر به فرد است و اینطور نیست که هر کس برود پول بدهد و چنین نشانی را دریافت کند.

ضمن اینکه جعفری مدیر عامل باشگاه تراکتورسازی تبریز نیز در صحبت هایش تاکید کرد که نامه دریافت این نشان هم برای او ارسال شده بود که حاضر نشده چنین نشانی را دریافت کند. قبل از این خبرگزاری مهر در گزارشی دریافت چنین نامه هایی از سوی برخی مدیران عامل باشگاه را افشا کرده بود.

ماجرای لغو بازی استقلال و داماش یکی دیگر از سوژه های برنامه دوشنبه شب برنامه ۹۰ بود که امیر عابدینی مدیر عامل باشگاه داماش نیز با تاکید بر اینکه خبر لغو این دیدار را از خبرگزاری مهر شنیده است به انتقاد از برنامه ریزی فدراسیون فوتبال پرداخت و البته علی فتح الله زاده از این تصمیم دفاع کرد و لغو بازی را کاملا عادلانه عنوان کرد.

قاسم دهنوی بازیکن ملی پوش تیم تراکتورسازی تبریز مهمان حضوری این برنامه بود که به مرور چوگونگی آغاز فوتبالش اشاره کرد و گفت که کارش را در یک شرکت فرش بافی آغاز کرده و همزمان فوتبالش را در تیم های کارگری دنبال می کرده و در این شرکت آنقدر اضافه کاری داشته که می خواستتند او را استخدام کنند.

سوال نظرسنجی این هفته برنامه نود نیز به انتخاب بهترین بازیکن نیم فصل دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر اختصاص داشت که از بین امید ابراهیمی از سپاهان، جلال رافخایی از ملوان، سیدمهدی رحمتی و پژمان منتظری از استقلال، عبدالله کرمی از فولاد و بهادر عبدی از راه آهن، رحمتی دروازه بان تیم ملی ایران با کسب ۴۲ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل انتخاب شد.

این هفته روال برنامه ۹۰ برعکس شده بود و بررسی رقابت های لیگ دسته اول که معمولا در ثانیه های پایانی برنامه و بامداد روز سه شنبه روی آنتن می رفت، این بار به عنوان یکی از اولین آیتم ها پخش شد که به نظر می رسد این تصمیم از آن جهت گرفته شد که بازی های هفته هفدهم عصر دوشنبه برگزار شد و احتمالا آماده کردن آنها به زمان بیشتری نیاز داشته است!