فتح الله زاده: فردوسی پور دروغگوست

به گزارش افکارنیوزبه خبرگزاری فارس، نظرسنجی برنامه شب گذشته۹۰ به انتخاب بهترین بازیکن نیم‌فصل اختصاص داشت و از بینندگان خواسته شده بود بهترین بازیکن نیم‌فصل را از بین گزینه‌ها مشخص کنند که تا انتهای برنامه یک میلیون و ۵۰۸ هزار نفر در نظرسنجی برنامه شرکت کردند که در پایان سید مهدی رحمتی دروازه بان استقلال در رقابت با رافخائی، پژمان منتظری، بهادر عبدی، امید ابراهیمی، با کسب ۴۲ درصد آرا به عنوان بهترین بازیکن نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر ایران انتخاب شد.

*سبیل اولیویرا، سوژه حاشیه روز ۹۰

در قسمت حاشیه روز برنامه، رویانیان با اشاره به اینکه استقلالی‌ها به القاب نظامی علاقه دارند، به کسب عنوان شوالیه توسط فتح‌الله‌زاده و ژنرال اشاره کرد و گفت: القابی مثل شوالیه و ژنرال نشان از علاقه استقلالی‌ها به مسائل نظامی است، چون مؤسس این تیم هم یک نظامی بوده است.

دایی در قسمت دیگری از حاشیه روز، با اشاره به اینکه ملاک‌های ما با ملاک‌های AFC در انتخاب بهترین فدراسیون تفاوت دارد، گفت: اگر می‌بینید فدراسیون ایران به عنوان بهترین فدراسیون آسیا انتخاب شده به دلیل همین تفاوت است.

اولیویرا نیز در همین قسمت با اشاره به شباهت خود به مترجمش به وی گفت: تو آنقدر شبیه من هستی که پسرم هم اینقدر به من شباهت ندارد، حتی سبیل‌هایت هم شباهت زیادی به سبیل‌های من دارد.

* بازشدن پای طرح زوج و فرد به ۹۰

در قسمت از ۹۰ تا ۹۰ برنامه، محمود یاوری با اشاره به دلیل فروش حقیقی گفت: رویانیان قول داده برای تیم ما اسپانسر جذب کند و ۵۰،۶۰ هزار لیتر بنزین هم به تیم ما بدهد.

رویانیان در قسمتی از این بخش با اشاره به رابطه خود با فتح‌الله زاده گفت: فتح‌الله‌زاده همه چیز ما را از ما گرفته است، حتی نظامی‌گری مرا، ما با هم قرار گذاشته‌ایم در روزهای زوج با هم دعوا نکنیم و در روزهای فرد با یکدیگر صحبت کنیم.



*دهنوی: چک استقلال پاس نشد به تراکتور رفتم

قاسم دهنوی، ‌ میهمان حضوری در برنامه بود که در بخشی از صحبت‌هایش با اشاره به فسخ قرارداد خود با تیم استقلال گفت: قرار بود آنها ۳۰ درصد قراردادم را طی یک چک در ابتدای فصل به من بدهند، اما هنگامی که این چک پاس نشد، به پیشنهادات دیگر خود از جمله تراکتورسازی رجوع کردم و به این تیم پیوستم.

*هشدار سازمان محیط زیست به فدراسیون برای لغو بازی محمد فنایی کارشناس داوری برنامه بود که با اشاره به بازی پرسپولیس و تراکتورسازی گفت: نباید از مظفری‌زاده انتظار داشت که بازی را به خاطر آلودگی هوا قطع می‌کرد، زیرا این تصمیم به عهده مسئولان استانی و سازمان لیگ می‌باشد.

نوروزی نیز که به عنوان مشاور محیط ‌زیست در روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در خصوص برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: در زمان برگزاری این بازی، وضعیت هوا در حد اضطرار بود و از مسئولان خواسته بودیم به خاطر سلامتی بازیکنان این بازی را برگزار نکنند، اما نمی‌دانم چرا این بازی برگزار شد.

* رحیمی: دستور لغو بازی استقلال، داماش از جایی به غیر از فدراسیون بود

لغو بازی داماش و استقلال به دلیل کنسل شدن پرواز تهران رشت مهم‌ترین سوژه برنامه دیشب بود.

درخشان لغو شدن این بازی را بی‌ثباتی در تصمیم‌گیری‌ها دانست و از اینکه استقلالی‌ها با اتوبوس به رشت نیامده بودند معترض بود.

الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان نیز این مسئله را در شأن فدراسیونی که به عنوان بهترین فدراسیون آسیا انتخاب شده ندانست و گفت: همه راه‌ها به سمت رشت باز بوده و آنهامی‌توانستند به راحتی با اتوبوس به رشت بیایند.

خوروش سرپرست سپاهان نیز به این مسئله معترض بود و گفت: تیم ما پارسال با همچین مشکلی روبه‌رو بود و باید در برف و کولاک به رشت می‌رفت و فدراسیون ما را مجبور کرد این کار را انجام دهیم و ما هم بعد از سفر به تهران با اتوبوس به رشت رفتیم.

رحیمی مدیرعامل سپاهان در این رابطه گفت: فدراسیون بااین کار خود به مشکل می‌خورد چون از این به بعد هر پروازی لغو شود، باشگاه‌ها می‌خواهند بازی خود را به تعویق بیندازند، من مطمئن هستم دستور لغو این بازی از جای دیگری به غیراز فدراسیون صادر شده است و مسئولیت این حرف خودم را هم می‌پذیرم چون وقتی از نبی پرسیدم بازی استقلال چه سرانجامی دارد، گفت: نمی‌دانم که بازی کنسل شده است. رحیمی تعویق بازی استقلال با داماش را به ضرر سپاهان دانست و گفت: استقلال اکنون در شرایطی به مصاف داماش می‌رود که از نتیجه بازی ما مطلع است و بهتر می‌تواند برنامه‌ریزی کند.

امیر عابدینی، مدیرعامل داماش گیلان نیز گفت: دیروز اتوبوس‌های زیادی از سمت تهران به رشت حرکت کرده و این نشان می‌دهد چه جاده باز بوده است، پشت سر استقلال یک وزارتخانه است که می‌خواهد به هر طریقی مشکلات تیم را حل کند، همه ابزار برای آمدن به رشت فراهم بود اما ماجدی سرپرست استقلال اتوبوسی که برای اعزام استقلال به رشت را در نظر گرفته بود کنسل کرد.

وی همچنین از برگزاری بازی در ورزشگاه عضدی خبر داد و گفت: تغییر محل برگزاری بازی برعهده سازمان لیگ است نه باشگاه داماش.

فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در این خصوص پشت خط تلفنی برنامه آمد و گفت: اگر تیم‌های دیگر هم با چنین مشکلی مواجه می‌شدند، حتماً سازمان لیگ بازی‌ها را لغو می‌کرد، ما از ساعت ۳ تا ۸ شب در فرودگاه بودیم و ساعت ۹ به ما اعلام شد که پرواز لغو شده است، اما ما پس از لغو پرواز، هر چه سعی کردیم نتوانستیم شرایط سفر با اتوبوس را فراهم کنیم. لغو بازی به ضرر تیم من تمام شده چون بچه‌های من۲ روز است که تمرین نکرده‌اند و نتوانستیم هتل مناسبی هم در رشت پیدا کنیم.

فردوسی‌پور در حین صحبت بر سر همین موضوع، به فینال لیگ قهرمانان چند سال پیش و جدال بارسلونا و اینترمیلان که طی آن تیم بارسلونا مجبور شد به علت آلودگی هوا با اتوبوس عازم محل مسابقه شود اشاره کرد که این موضوع موجب عصبانیت فتح‌الله زاده شده و خطاب به فردوسی‌پور گفت: برای تلویزیون متأسفم که آدم دروغگویی مثل شما را به عنوان مجری انتخاب کرده است، تو لیاقت صحبت کردن با من را نداری و گوشی را قطع کرد.

فردوسی‌پور نیز پس از این واکنش گفت: بله، این صحبت‌های شوالیه فتح‌الله‌زاده بود.

* شوالیه ناظری کجا، شوالیه حاج فتح‌الله زاده کجا!!!

در قسمت دیگری از برنامه فردوسی‌پور به موضوع گرفتن لقب شوالیه توسط فتح‌الله‌زاده اشاره کرد و تصاویری از پلمپ شدن نمایندگی شرکتی که لقب شوالیه را به فتح‌الله زاده اعطا کرده پخش کرد.

جعفری مدیرعامل تراکتورسازی با اشاره به اعطای نشان شوالیه گفت: چنین نامه‌ای هم برای من ارسال شد و از من دعوت شده بود تا نشان شوالیه بگیرم، اما من آن را رد کردم، رویانیان نیز با اشاره به این موضوع از ارسال چنین نامه‌ای به خود خبر داد.

فردوسی‌پور نیز با اشاره به مصاحبه فتح‌الله‌زاده که نشان خود را با نشان شوالیه شهرام ناظری یکسان دانسته بود گفت: این کجا و آن کجا؟ زیرا نشان ناظری از یک مرکز معتبر بین‌المللی در فرانسه صادر شده است.

فتح‌الله‌زاده در انتهای برنامه بار دیگر روی خط تلفنی برنامه حاضر شد و در ارتباط با اعطای نشان شوالیه به خود گفت: این عنوانی که من دارم منحصر به فرد است و ممکن است افراد مختلفی در سمت‌های مختلف مانند پوشاک و غیره عنوان شوالیه گرفته باشند اما من از یک مرکز معتبر اروپایی که نخست‌وزیر اروگوئه نیز از آنجا این نشان را گرفته بود، آن رادریافت کرده‌ام. گرفتن این نشان ۵ هزار یورو برای من هزینه داشت و البته اینگونه نیست که هر کسی پول بدهد این نشان را به آن بدهند. اگر من را بخاطر گرفتن این نشان تشویق نمی‌کنید کاش تخریب هم نکنید.

فردوسیپور پس از شنیدن این صحبتها گفت: من حاضر نیستم برای گرفتن این نشان حتی یک سنت هم بدهم.