ونگر: نمی‌خواهیم جای منچسترسیتی باشیم!

به گزارش افکارنیوزبه فارس، و به نقل از ساکرنت، با توجه به اینکه ۱۵ هفته از لیگ برتر انگلیس گذشته، آرسنال با ۲۱ امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

از ونگر سوال شد آیا دوست داشت رتبه تیمش با منچسترسیتی در جدول را عوض کند؟ وی در پاسخ گفت: درست است که آنها رده دوم جدول را در اختیار دارند ولی به هیچ وجه نمی‌خواهیم جای منچسترسیتی باشیم. این موضوع یک دلیل ساده دارد. ما در لیگ برتر ۱۵ بازی انجام داده‌ایم و ۲۳ دیدار دیگر در پیش داریم ولی زمانی که شما از یک جام حذف می‌شوید، دیگر نمی‌توانید آن را جبران کنید. آرسنال می‌تواند در لیگ بالا بیاید ولی در لیگ قهرمانان اروپا ۲ حالت وجود دارد. یا در آن حاضر هستید و یا حذف شده‌اید.

ونگر همچنین در مورد خبرهایی که در مورد عصبانیت استیو بولد، مربی مدافعان آرسنال پس از شکست ۲ بر صفر از سوانسی منتشر شده بود گفت: شما باید بیش از آنکه نشریات را مطالعه کنید، سری به آمار باشگاه ما بزنید. خیلی دوست دارم در دیدارهای آینده پیروز شویم و به مدلی که دوست داریم فوتبال بازی کنیم. با توجه به همه این رخدادهایی که تاکنون اتفاق افتاده باید بگویم هیچ مشکلی وجود ندارد. میتوانیم به دوران خوبمان بازگردیم.