سیدصالحی: ‌ مجبور به جدایی از استقلال شدم

به گزارش افکارنیوز به نقل از فارس ، سیدمهدی سیدصالحی در مورد پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: میدانستیم برابر تیم خوب پرسپولیس بازی سختی در پیش داریم در نیمه اول کار را بسیار خوب دنبال کردیم، در نیمه دوم هم روندمان ادامه یافت و در نهایت با پیروزی یک بر صفر توانستیم هر سه امتیاز مسابقه را بدست بیاوریم. خوشحالم که هواداران بسیار خونگرم تراکتورسازی توانستند خوشحال به خانه برگردند.

وی در مورد گلی که در این مسابقه به ثمر رساند عنوان کرد: نقش کوچکی در بدست آوردن این پیروزی داشتم. زحمات تمامی بچه‌ها به این منجر شد تا من گلزنی کنم. خدا همیشه به من لطف دارد و انشاءالله بتوانم در بازی‌های آینده گلزنی کنم.

سیدصالحی در مورد اینکه همیشه پس از گلزنی پیراهنی که نام حضرت زهرا روی آن نوشته نشان می‌دهد، خاطرنشان کرد: ما در زندگیمان چیزی نداریم و هرچیزی که هست لطف خدا و ائمه است. به خودم هیچ وقت نمی بالم و می‌دانم تمام داشته‌هایم در زندگی از ائمه است. در زندگی و فوتبال همیشه توسل به ائمه دارم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها خواهان جذب او هستند یادآور شد: قبل از پایان نیم فصل از برخی این صحبت را شنیدم اگر استقلال چنین تصمیمی دارد باید با باشگاه صحبت کند و با توکل به خدا امیدوارم اتفاقی که به صلاحم باشد رقم بخورد.

سیدصالحی در مورد اینکه آیا خودش علاقه مند به حضور در استقلال است گفت: من استقلال و تراکتورسازی را دوست دارم. تراکتورسازی هواداران بسیار خونگرم و صمیمی دارد و به این تیم علاقه ویژه‌ای دارم اما من باید برای آینده تصمیم‌گیری کنم و کاری را انجام دهم که به صلاحم باشد.

وی در مورد اینکه جعفری مدیرعامل باشگاه با پیوستنش به استقلال صراحتا مخالفت کرده، اظهار داشت: باید با باشگاه صحبت کنم من برای اینکه تمام توانم را برای تیم تراکتورسازی بگذارم به این تیم آمدم و علاقه ویژه‌ای به تراکتورسازی دارم اما وقتی می‌توانم کمک کنم که سرمربی به من اعتقاد داشته باشد. در ۱۰ سالی که در سطح حرفه‌ای فوتبال بازی کردم بازیکنی بودم که تمام توانم را برای موفقیت تیم انجام دادم و مربیان همیشه به من اعتقاد داشتند. وقتی مربی اعتقاد نداشته باشد بازیکن مسلما دوست دارد در تیمی حضور داشته باشد که بتواند کارایی داشته باشد.

سیدصالحی در مورد اینکه در استقلال ابتدا نمایش خوبی داشت اما پس از مصدومیت دچارمشکل شد و در نهایت برخلاف میل باطنی از این تیم جدا شد گفت: من بعد از پارگی رباط و مصدومیتی که برایم به وجود آمد اتفاقا خیلی خوب کار کردم و توانستم چندین گل را به ثمر برسانم. شرایط مالی بد در آن مقطع که به واسطه مصدومیت ایجاد شده بود باعثاین اتفاق شد. تمام تلاشم این بود که در استقلال بمانم اما قسمتم این شد که از این تیم جدا شوم. نمی‌خواستم عزتم از بین برود و در نهایت به سپاهان رفتم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در مورد اینکه همواره به تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان گلزنی کرده است عنوان کرد: این لطف خدا بوده و عنایت آن بالایی باعثشده تا من همواره به تیم‌های بزرگ گل بزنم. همیشه در تیم‌های بزرگ بازی کردم و باشگاه‌های من جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر و آسیا بودند از این موضوع بسیار خوشحالم.

سیدصالحی در مورد اینکه تیم تراکتورسازی قبل از بازی با پرسپولیس دچار عدم نتیجهگیری شده بود و به نظر میرسید بازیکنان این تیم با اولیویرا به مشکل برخوردند گفت: همیشه باید حقیقت را گفت. اولیویرا فرد غریبی بود که تازه در ایران حضور یافته بود. تا او با شرایط زندگی و فرهنگ ما هماهنگ شود نیاز به زمان داشت. البته در این مدت هم کمی دچار بدشانسی شدیم بعد از پیروزی مقابل سپاهان در دیدار برابر داماش با وجود اینکه بارها توپ را به تیر دروازه زدیم نتوانستیم گلزنی کنیم، مقابل فولاد و آلومینیوم هم شرایط با همین شکل جلو رفت. در کل خدا را شاکریم و امیدوارم بعد از برد برابر پرسپولیس شرایط برای تیم ما به خوبی پیش برود.