داماش قهرمانی را از استقلال گرفت

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، دیدار تیم‌های داماش و استقلال از هفته هفدهم لیگ برتر و در آخرین مسابقه نیم‌فصل اول ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه عضدی با حضور بیش از ۱۵ هزار تماشاگر برگزار شد و در نهایت تیم داماش با یک گل استقلال را شکست داد.

در نیمه اول داماش تیم برتر میدان بود و روی حرکات چاووشی و ابراهیمی می توانست به گل برسد اما رحمتی اجازه گلزنی به مهاجمان داماش را نداد. در دقیقه ۴۴ بازی ابراهیمی در موقعیت تک به تک توپ را به آسمان زد تا نیمه اول با وجود ۱۰ نفره بودن استقلال با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم بازی متعادل بود و داماش در مقاطعی حملات پراکنده روی دروازه استقلال انجام می داد تا اینکه در دقیقه ۸۵ کوبک کوه با یک ضربه زیبا دروازه رحمتی را باز کرد البته داماشی ها باز هم می توانستند با حرکات چاووشی به گل برسند اما به همان پیروزی یک بر صفر اکتفا کرده تا استقلال از قهرمانی نیم فصل باز بماند و تیم داماش نیز با این نتیجه ۲۲ امتیازی شد.

قضاوت این بازی بر عهده محسن ترکی بود. وی به ساموئل، حیدری، منوچهری و نکونام از استقلال و مصطفی حاجتی از داماش کارت زرد نشان داد. در دقیقه ۴۰ بازی ترکی با نشان دادن کارت زرد دوم به ساموئل هافبک سیه چرده آبی پوشان کارت قرمز داد و او را اخراج کرد.

بازیکنان داماش:

حسن رودباریان، مصطفی حاجتی، علیرضا نظیف کار، مرتضی ابراهیمی، محمد سیا(۵۲ کوبک کوه)، ابوالفضل حاجی زاده(۵۸ محمد آبشک)، محمد رضا مهدوی، علیرضا جهانبخش، هادی سهرابی، حسین ابراهیمی و افشین چاووشی(۹۰ - امین متوسل زاده)

سرمربی: حمید درخشان

بازیکنان استقلال:

مهدی رحمتی، امیر حسین صادقی، پژمان منتظری، علی حمودی، جی لوید ساموئل، میثم بائو(۴۲ میثم حسینی)، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، خسرو حیدری، آرش برهانی و امین منوچهری

سرمربی: امیر قلعهنویی