روزهای خوب پرسپولیس در راه است!

به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، حمید استیلی که همراه محمد رویانیان در ایتالیا به سر می‌برد، به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: تا اینجا سفر خوب و پرباری انجام شده است. علاوه بر جلسات با مسئولان باشگاه میلان، در دو نوبت هم با مقام‌های فدراسیون فوتبال ایتالیا ملاقات و گفتگو انجام شد. همچنین بازدیدی از شبکه مدیا ست داشتیم که مدیر آن آقای سیلویو برلوسکونی نخست وزیر سابق ایتالیا و رئیس باشگاه میلان است.

وی ادامه داد: در این دیدارها تجارب خوبی بدست آمد و ارتباط‌های مفیدی هم برقرار شد. از جمله باید به دیداری که با مدیر اجرایی لیگ سری A داشتیم، اشاره کنم که مقر آن در میلان قرار دارد و لیگ سری A و B ایتالیا از همین جا برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود.

مشاور مدیرعامل و مسوول آکادمی فوتبال باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: طرف ایتالیایی از همکاری‌های دو جانبه، استقبال کرد که این سفر را پربار می‌کند. همچنین امروز جلسات مهمی را با مقامات باشگاه آ. ث. میلان خواهیم داشت و از این ارتباط به سود پرسپولیس استفاده خواهد شد.

از حمید استیلی درباره بازی با تراکتورسازی پرسیدیم که وی گفت: بعد از بازی وقتی از نتیجه مطلع شدیم، همه ناراحت بودند. آقای رویانیان به شدت ناراحت شد و از نزدیک شاهد بودم که از همانجا در تلاش است و مرتب با تهران در تماس بودند و اقدامات مختلفی را برای تقویت تیم و خروج آن از شرایط فعلی برنامه‌ریزی کردند. ایشان جدا از پیگیری امور از طریق معاونان و مدیران باشگاه، از همینجا مذاکراتی با بازیکنان جدید انجام دادند. طبعا نمی‌توانم نامی ببرم و سردار اگر صلاح بدانند خودشان در این باره اخبار را اعلام می‌کنند. تنها می‌توانم بگویم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس در شرف وقوع است.

به گزارش ایسنا، پرسپولیس با وجود هزینههای سنگین در فصل دوازدهم لیگ برتر نتایج ضعیفی کسب کرده. این تیم از ۱۷ بازی خود ۲۱ امتیاز کسب کرده و در رتبه نازل ۱۲ جدول ایستاده است. باید دید وعده جدید مسوولان پرسپولیس میتواند این تیم را از این وضعیت کابوسوار نجات بدهد یا خیر.