حمید استیلی در آستانه بازگشت به پرسپولیس
افکارنیوز گروه ورزشی:

مربی ۴۵ ساله فوتبال ایران، که فصل گذشته از سوی حبیب کاشانی جانشین علی دایی شده بود و در میانه های فصل از سوی محمد رویانیان کنار گذاشته شده بود شنیده می شود که بار دیگر هدایت سرخ پوشان را بر عهده خواهد گرفت.

وی که سابقه سرمربیگری در تیم های استیل آذین، شاهین بوشهر و پرسپولیس را در کارنامه دارد کارش را بطور جدی به عنوان مربی در کنار آری هان شروع کرد و در زمان افشین قطبی دستیار اول این مربی شد. پس از یک مقطع جدایی از پرسپولیس زمانی که اختلاف نظر علی دایی و حبیب کاشانی به اوج خود رسید نام حمید استیلی به عنوان گزینه هدایت نیمکت پرسپولیس به گوش می رسید تا اینکه در تابستان ۹۰ به دنبال عدم پذیرش مربی گری پرسپولیس توسط علی دایی او سکان هدایت سرخ پوشان را بدست گرفت.

شروع کار استیلی با پرسپولیس برای او خوش یمن نبود و از همان هفته اول سایه سنگین علی دایی روی تیم او سنگینی می کرد و از دقیقه ۳۰ بازی پرسپولیس و ملوان اعتراضات دامنه دار هوادارن به حمید استیلی شروع شد. البته او روند اعتراضات سکوها را قبلا و در زمان افشین قطبی به یاد داشت اما شاید هیچگاه فکر نمی کرد کار به جایی بکشد که خانواده او در شهرآورد جام حذفی مورد اهانت هوادارنی قرار بگیرند که روزی او را استیلی با غیرت خطاب می کردند.

و امروز پس از یکسال او در آستانه بازگشت به پرسپولیس قرار دارد، بازگشتی که می تواند این سوال را مطرح کند که چرا حمید استیلی به آن صورت از پرسپولیس جدا شد که امروز دوباره همان مدیری که او را برکنار کرده است دوباره حکم به بازگشت او بدهد.