به گزارش افکارنیوزبه نقل از ایسنا، هواداران باشگاه سپاهان شامگاه امروز در محل باشگاه سپاهان تجمع کرده و با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از تیم نشان دادند.

رسول خوروش در نشستی ضمن گفت‌وگو با برخی هواداران به پرسش‌های آن‌ها پاسخ داد.

وی خط مشی کلی باشگاه را اعلام عقد قرارداد با بازیکن جدید پس از قرارداد رسمی عنوان کرد و گفت: گرفتن بازیکنان جدید منوط به اظهارنظرهای زلاتکو کرانچار سرمربی تیم است. نظر ما با هواداران در خصوص جذب بازیکنان جدید و خوب یکسان است اما در کل شرایط گرفتن در این فصل سخت‌تر شده است.

سرپرست سپاهان با بیان اینکه با مدیر برنامه بازیکنان تماس داشته‌ایم و در جهت ارتقای تیم گام برمی‌داریم، اظهار کرد: بازیکنانی مانند میثم حسینی از جمله درخواست‌های ما است و چنانچه احسان حاج صفی نتواند به تیم ما ملحق شود میثم حسینی را جذب خواهیم کرد.

در ادامه این نشست تعدادی از هواداران اعتراض خود را از حضور برخی از بازیکنانی که در تیم بازی داده نمی‌شوند، نشان دادند. خوروش در این ارتباط گفت: کرانچار در جذب بازیکنان اظهارنظر کلی را می‌کند و مسئولیت جذب یا جذب نکردن بازیکنان بر عهده او است و نمی‌توان وقتی بازیکنی در سه یا چهار مسابقه بازی کرده و در دیگر بازی‌ها نیمکت‌نشین بوده را از تیم اخراج کرد بلکه باید کل مسابقه‌ها را مد نظر قرار داد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درخصوص دروازه‌بان جدید به هواداران گفت: یکی دو هفته به ما فرصت دهید تا بتوانیم تصمیم درستی بگیریم.

به گزارش ایسنا، در این لحظه هواداران سپاهان با سر دادن شعارهایی خواهان جذب رحمان احمدی شدند و حمایت خود را از دروازه‌بان فصل گذشته سپاهان اعلام کردند.

خوروش در پاسخ به سوال هواداری که گفت آیا قول قهرمانی می‌دهید؟ اذعان کرد: قول قهرمانی را نمی‌توان به راحتی بیان کرد زیرا نتایج فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است و رقبای سپاهان همگی با قدرت زیادی پیش می‌روند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که پرسید در خصوص جریمه ۳۰ هزار دلاری AFC به دلیل پرتاب ترقه در بازی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا چه صحبتی با هواداران دارید؟ خاطرنشان کرد: ما حدس می‌زنیم پرتاب ترقه از سوی هواداران واقعی سپاهان نبوده است زیرا این کار چیزی جز ضرر برای سپاهان نخواهد داشت.

در همین ارتباط یکی از مسئولان انتظامات کانون هواداران باشگاه سپاهان به خبرنگار ایسنا گفت: فردی که در بازی با الاهلی ترقه پرتاب کرد، شناسایی و توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد.

در تجمع هواداران باشگاه سپاهان، هواداران سایبری و تعدادی از هواداران بانوی سپاهان حضور داشتند.

تعدادی از بانوان با ابراز رضایت از برگزاری تجمع هواداران، بیان کردند: چنانچه اجازه دهند بانوان در ورزشگاه حضور یابند این کار را با کمال میل انجام خواهند داد.

به گزارش ایسنا، تجمع هواداران از ساعت ۱۷ آغاز و در ساعت ۱۸:۳۰ به پایان رسید. این دومین تجمع هواداران سپاهان طی یک هفته گذشته است.