کفاشیان چه روزی استعفا می دهد؟
افکارنیوز گروه ورزشی:

علی عالی / علی کفاشیان پشت میز جلسه نشسته بود و با دو نفر از دوستانش ناهار می‌خورد، دبیرکل و رییس سابق کمیته فوتسال هم ایستاده بودند و با آقای رییس درباره خبرهای تازه و ماجراهای استعفایش حرف می‌زدند.

کفاشیان روبه روزنامه‌نگار گفت: «دو تا از این دوستان داشته باشم نیازی به دشمن ندارم»؛ اشاره‌یی طعنه‌آمیز به رسانه‌هایی که دیگر حمایتش نمی‌کنند.

گفت‌وگو با علی کفاشیان بیش از ۳ساعت طول کشید، یک ساعت اول اجازه ضبط صدایش را نداد، گفت: «اینها درددل است، فقط می‌خواهم خودت بدانی». خسته و بی‌روح، عرق از روی پیشانی روی گونه‌هایش سر می‌خورد و دیگر حوصله خندیدن و بحثکردن را مثل سابق نداشت. نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال تا آخر مصاحبه نشست، او هم ساکت‌تر و بی‌حوصله‌تر از همیشه بود، مثل مجرمانی که بازخواست شده‌اند و به آنها هر لحظه فشار می‌آورند تا به چیزی اعتراف کنند. شاید مهم‌ترین نکته حضور برای هر روزنامه‌نگاری این بود که کفاشیان اعتراف کند همین فردا استعفا می‌دهد اما او مثل همیشه سیاستمدارانه حرف زد و با کلی‌گویی از کنار سوالات گذشت. چهره در حال مصاحبه‌اش با لحظاتی که درددل می‌کرد خیلی متفاوت بود، جدی‌تر و باصلابت‌تر نشان می‌داد و البته دوست داشت همچنان باور کنیم او مدیر صادق و راستگویی است چرا که در پایان مصاحبه با حالتی جالب گفت: «مصاحبه برای من مهم نیست، خودت متوجه اوضاع من شدی و باور کردی؟»

علی کفاشیان می‌خواهد استعفا بدهد ولی هر روز دستور جدیدی به او ابلاغ می‌شود، هر که دستور می‌دهد مطمئنا شرایط فوتبال ایران را نمی‌داند که با توصیه‌یی جدید، راه تازه‌یی را به کفاشیان نشان می‌دهد. اعتقاد دارد: «از خانه که بیرون می‌آیم تا به فدراسیون برسم از خودم بدم می‌آید.»

او ديگر كفاشيان سابق نيست، شايد براي عدهيي در حال نقش بازي كردن است اما مطمئنا بازيگر خوبي نيست و همين روزها خبرهاي تازهيي از او منتشر خواهد شد.