شیطنت فردوسی پور با شوالیه ی تاریکی(حاج فتح الله زاده)
گروه ورزشی افکار نیوز -

برنامه ی نود در حالی به روی آنتن شبکه ی سیما رفت که همراه با حواشی جالب بود:

شیطنت با شوالیه ی تاریکیی

به گزارش افکار نیوز، شیطنت شیرین عادل فردوسی پور پس از اتفاقات هفته ی گذشته برنامه ی نود با شوالیه فتح الله زاده در نوع خود جالب بود(هفته ی گذشته علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال در جریان پخش زنده برنامه تلویزیونی ۹۰ با مجری این برنامه درگیری لفظی پیدا کرد و با بیان این جمله که تو صلاحیت پرسیدن از من را نداری تلفن را قطع کرد..)

نود درجه ی این هفته در حالی پخش شد که به صورت ویژه به بازی استقلال و داماش گیلان اختصاص داشت: این بخش با پخش تصاویری از از فیلم شوالیه تاریکی آغاز شد(بت من)

- در رشت استقبال مردم از فیلم شوالیه تاریکیی انقدر زیاد بود که باعثشد تمام رکورد ها شکست شود(اشاره به حضور تماشگران در کنار زمین و اطراف ورزشگاه، پشت بام های منزله اطراف و هر جا که امکان تماشای بازی بود)

- البته انگار برخی خانواده ها فیلم های بت من رو برای بچه هاشون مناسب نمی دونستند(در حین برگزاری بازی پدری برای اینکه فرزندش توهین های هواداران حاضر در ورزشگاه را نشنود گوشهای پسرش را گرفته است!)

- استقلالی ها برای آنکه از شکست فرار کنند چشم انتظار شوالیه معروف شون بودند(بخش های از فیلم شولیه تاریکی پخش شد) اما مثل اینکه خراب شدن ساعت باعثشد بازهم شوالیه از پرواز رشت جابه ماند..(طعنه به اتفاقات پیش از بازی استقلال و داماش)




رقیب مسی چه کسی است؟!!

مهمان ویژه برنامه ی نود جودنکونام بازیکن تیم استقلال و کاپیتان تیم ملی کشورمان بود
زمانی که بحثدر مورد بازی های اسپانیا مطرح شد فردوسی پور از نکونام پرسید چه کسی مرد سال فوتبال دنیا می شود؟ نکونام: قطعا مسی این عنوان را به دست می آورد.


فردوسی پور: از بین این دو نفر مسی، رونالدو فکر می کنم مسی توپ طلا را بگیرد! نکونام بازاهم پاسخ داد مسی…

ناگهان فردوسی پور گفت البته که میدونی یک رقیب دیگه ام داره …و هردو زدن زیر خنده.. خند های معنا دار…(شاید منظورش از رقیب دیگر همان ابراهیم تهامی بوده است!!!که در برنامه ی گذشته ی نود گفته بود من بالای ۱۴،۱۵ بازیکن رو دریپل می کردم یعنی بسشتر از مسی..)



وقتی فردوسی پور رای رویانیان را تعیین می کنند!!

محمد رویانیان مدیر عامل پرسپولیس مهمان تلفنی برنامه ی نود بود تا در مورد شرایط کنونی باشگاه پرسپولیس توضیح دهد. زمانی که از او در مورد سوال برنامه که مربوط به باشگاه پرسپولیس و شرایط آن بود پرسید ه شد گفت: ه.. ه.. نمی تونم بگم(خنده های معنا داری که شاید اگر رای واقعی اش را اعلام می کرد خیلی چیزها مشخص می شد)
(پرسش نظرسنجی ۹۰ این بود که علت ناکامی پرسپولیس کدام گزینه است؟ ۱ بازیکنان ۲ کادرفنی ۳ مدیریت)
فردوسی پور: می خواهید شما به خودتان رای دهید که کسی ناراحت نشود!!
رویانیانان: باشه …من همون مدیریت انتخاب می کنم.
فردوسی پور: بعدا چک می کنیم می بینیم که شرکت کردید یا نه …
رویانیان: هنوز شرکت نکرده ام..
(در پایان نزدیک ۵۰ درصد به گزینه ۲ یعنی کادر فنی رای دادند و حدود ۲۷ درصد ضعف را در مدیرایت می دانستند و ۲۳ درصد بازیکنان را عامل ناکامی می دانستند )