پای بتمن هم به نود باز شد

به گزارش افکارنیوزبه نقل از فارس، برنامه نود شب گذشته به اتفاقات فوتبال در هفته‌ای که گذشت، پرداخت. نظرسنجی این برنامه به دلیل عدم موفقیت پرسپولیس در این فصل به این تیم اختصاص داشت که در نهایت کادر فنی با ۵۰ درصد، مدیریت با ۲۸ درصد و بازیکنان با ۲۲ درصد آراء توسط مردم مقصر عدم نتیجه‌گیری این تیم در لیگ امسال معرفی شدند.

در ابتدای دو پیشکسوت استقلال و پرسپولیس یعنی همایون بهزادی و علی جباری در برنامه حضور پیدا کرده و از خاطرات خود گفتند. هر دو ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران در خصوص کم‌لطفی‌ها و رعایت جایگاه پیشکسوتان صحبت کردند.

علی جباری در بخشی از صحبت‌هایش گفت: امیدواریم آقایان برای ما ارزش قائل شوند، ما نیازی به بلیت نداریم اگر آقایان حتی بلیت را بفروشند ما حاضریم پولش را هم پرداخت کنیم.

همچنین همایون بهزادی افزود: آلمانی‌ها اصطلاح خوبی دارند و می‌گفتند هر وقت صحبت از فوتبال است شما گوش کنید تا ما حرف بزنیم اما هر وقت صحبت از کشتی شد ما گوش می‌کنیم و شما صحبت کنید.

در ادامه این برنامه فردوسی‌پور مدیرعامل باشگاه استقلال را که نشان شوالیه دریافت کرده است به بتمن تشبیه‌ کرد و با به تصویر کشیدن این قهرمان فیلم‌های هالیوودی، باز هم به گونه‌ای کنایه‌آمیز درخصوص تعویق دیدار داماش و استقلال صحبت‌هایی را انجام داد.

در قسمت دیگری از برنامه نود به حضور باشگاه سپید‌رود رشت در لیگ دسته‌دوم کشور پرداخته شد و گفت‌وگوهایی با مربیان و مسئولان این باشگاه قدیمی صورت گرفت.

قسمت بعدی برنامه نود به صحبت‌های جواد نکونام و محمد رویانیان اختصاص داشت و این دو نفر در خصوص اتفاقات باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس مسائلی را مطرح کردند.

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ برتر نیز روی خط آمد و در خصوص تعویق بازی داماش و استقلال صحبت کرد.

بهروان در خصوص اینکه تیم شهدای شلمچه اعلام آمادگی کرده تا در جام حذفی شرکت کند گفت: مدیریت این باشگاه چیزی در آن جلسه اعلام نکرد و آنها خودشان انصراف دادند اما اگر بخواهند در این مسابقات شرکت کنند در این خصوص تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

محمد رویانیان که ظهر دیروز(دوشنبه) در خصوص اعلام خبر اخراج سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داده بود از خبرنگاران عذر‌خواهی کرد و گفت: در خیلی از حوزه‌های این مملکت کار کرده‌ام اما انصافاً همانند خبرنگاران ورزشی ندیده‌ام چون این چنین پویا کار می‌کنند و هرگز دست از تلاش بر نمی‌دارند.

قسمت پایانی برنامه به مسابقات فوتسال و همچنین یک بازی از سری مسابقات لیگ آزادگان در مازندران اختصاص داشت که فردوسیپور در خصوص نحوه برگزاری این مسابقات تصاویر را پخش کرد