به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:


۲۱ - متئو دبوشی – لیل

متئو دبوشی، مدافع راست فرانسوی لیل که در رقابت های یورو ۲۰۱۲ نمایش فوق العاده ای داشت، یکی از بازیکنان پر مشتری بازار نقل و انتقالات زمستانی است که به احتمال فراوان فصل بعد را در تیم دیگری حضور خواهد داشت. باشگاه لیل می تواند از فروش این بازیکن سود زیادی کند.

دیلی تلگراف گزارش داده است مقصد آینده این بازیکن، لیگ انگلستان خواهد بود. باشگاه نیوکاسل قصد دارد با وجه حاصل از فروش احتمالی کابای، این بازیکن را به خدمت بگیرد. دبوشی برای آینده خود انتخاب سختی خواهد داشت، زیرا از چلسی و دو غول اسپانیایی برای پیوستن به این باشگاه ها پیشنهاد دارد.


۲۲ - فلاینی – اورتون


مروانه فلاینی یکی دیگر از بازیکنان شاغل در لیگ برتراست که این روزها، روزهای درخشانی برای خود و باشگاهش رقم می زند. فلاینی در این فصل نمایش خیره کننده ای در ترکیب تیمش داشته است و گل های زیادی به ثمر رسانده که برای یک هافبک مرکزی آمار فوق العاده ای به حساب می آید.

با این عملکرد خوب این بازیکن ،او نیز مثل سایر بازیکنان حرفه ای دوست دارد در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد. باشگاه های چلسی، منچستر یونایتد و پاری سن ژرمن برای خرید هافبک ۲۵ ساله بلژیکی اقدام کرده اند. باید منتظر ماند که این هافبک خلاق به کدام پیشنهاد جواب مثبت خواهد داد.