به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس که این روزها درگیر اخراج توافقی مانوئل ژوزه و تعیین یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم پرسپولیس است، بالاخره بطور رسمی جدائی ژوزه را اعلام کرد و عنوان کرد که قصد دارد به‌گونه‌ای توافقی از ژوزه جدا شود تا باشگاه پرسپولیس کمترین خسارت مالی را در این اوضاع بد دلار متحمل شود.

سردار رویانیان در این رابطه به سایت گل گفت: " امروز با ژوزه جلسه داشتم و از او برخورد بسیار خوبی را شاهد بودم. او به شدت به پرسپولیس علاقه‌مند است و دوست داشت تا با این تیم بزرگ، قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کند و در نهایت از دنیای مربیگری خداحافظی کند. من مانوئل ژوزه را بسیار دوست دارم اما متاسفانه به نتیجه نرسیدیم و راهی جز جدائی برای ما باقی نمانده است. البته ما هنوز با یک‌دیگر به توافق نرسیده‌ایم و باید منتظر جلسه‌ی فردا بمانیم تا همه‌چیز نهائی شود. بسیار خوش‌بین هستم که همه‌چیز ختم به خیر شود. "

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با نحوه‌ی جدائی ژوزه گفت: " ما می‌توانیم به دو صورت از ژوزه جدا شویم، یکی توافقی و دیگری با نظارت یک مرجع قضائی همچون فیفا. اما من بسیار خوش‌بین هستم تا در این شرایط سخت که فشار مالی بسیاری را متحمل هستیم، توافق دوطرفه صورت گیرد و با توجه به قیمت دلار نسبت به ریال، باشگاه پرسپولیس کمترین خسارت ریالی ممکن را متحمل شود. "

رویانیان از علاقه‌ی شدید ژوزه و کادر او به باشگاه پرسپولیس نیز گفت: " ژوزه در این جلسه به ما گفت همسر او بسیار به پرسپولیس علاقه‌مند بوده است و با شنیدن خبر جدائی از پرسپولیس دچار افسردگی شده است. "

بدین ترتیب باید جدائی مانوئل ژوزه از پرسپولیس را قطعی دانست و فقط باید منتظر نهائی شدن نحوهی جدائی او از پرسپولیس بمانیم. در ضمن یحیی گلمحمدی را نیز باید سرمربی پرسپولیس در نیمفصل دوم لیگ دوازدهم بدانیم.