برخی مدیران فرهنگ عذرخواهی ندارند / احضار وزیر ورزش به مجلس
افکارنیوز گروه ورزشی:

سید رمضان شجاعی کیاسری درباره اوضاع فعلی ورزش ایران گفت: همه می بینیم که اوضاع روز به روز بدتر می شود و این نتایجی هم که می بینیم بعضا حاصل می شود فقط حاصل همت و غیرت ورزشکاران است و جریان مدیریتی کلان نقشی در آن ندارد. الان هم که می بینیم سو مدیریت ها باعثشده ورزش ما بطور کامل در معرض تعلیق قرار بیگرد. هفته پیش تیر و کمان ما تعلیق شد، امروز خطر تعلیق کشتی جدی است و تا چند وقت دیگر تمام ورزش ما خطر تعلیق را کنار گوش خود می بیند.

وی درباره علت این مشکلات این گونه اظهار نظر کرد: مشکل اساسی ما مدیریت کلان ورزش است، در راس ورزش باید فردی باشد که از جامعه ورزش باشد و اوضاع را درک کند، به قول معروف کسی باید در راس امور باشد که خاک آن ورزش را خورده باشد و با روحیه ورزشکاران آشنایی داشته باشد. اما متاسفانه این روند در ایران وجود ندارد و می بینیم که فقط می خواهند دوستان خودشان سر کار باشند و با سرانجام تصمیماتشان هیچ کاری ندارند.

وی در ادامه اوضاع فدارسیون فوتبال را به عنوان محبوب ترین ورزش ایران این گونه ارزیابی کرد: متاسفانه مدیران ما فرهنگ عذرخواهی ندارند و فقط تلاش می کنند که میزشان را نگه دارند. فوتبال هم شامل همین شرایط است و افت شدیدی پیدا کرده است. آقای کفاشیان باید خودش دست به کار شود و قهرمانانه کنار برود.

نماینده مردم ساری در مجلس نهم افزود: مجلس هم طبیعتا در برابر این جریانات سکوت نکرده و نخواهد کرد. سوالاتی طرح شده است که وزیر ورزش باید هفته آینده در کمیسیون فرهنگی حاضر شود و به آنها پاسخ دهد. ما هم مانند مردم بطور جدی نگران اوضاع ورزش ایران هستیم.

وی در پایان گفت: تا آنجا که من خبر دارم نماینده های مجلس نهم سوالاتی اساسی از آقای عباسی دارند و ایشان که تا الان یک کارت زرد از مجلس دریافت کرده است به احتمال زیاد در جلسه بعدی کارت زرد دوم را هم دریافت می کند و با رسیدن کارت زرد سوم بحث استیضاح پیش خواهد رفت.