به گزارش افکارنیوزبه نقل از گل، زمان آغاز بازار نقل و انتقالات ژانویه به سرعت در حال نزدیک شدن است و هر روز به شایعات در مورد انتقالات احتمالی بازیکنان از یک تیم، به تیمی دیگر افزوده می شود. هر چقدر که به زمان شروع بازار انتقالات نزدیک می شویم شایعات رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

شما ممکن است خبرهایی را بخوانید که باور اینکه این انتقالات ممکن است تا ۱۰ سال دیگر رخ بدهد نیز برایتان سخت باشد ولی این احتمال وجود دارد که بیشتر این انتقالات در ژانویه صورت پذیرد.

در ادامه به شایعات مبنی بر آینده ۵۰ نفر از بزرگترین بازیکنان فوتبال خواهیم پرداخت؛ می خواهیم ببینیم که چه کسانی در ماه ژانویه تیم خود را ترک خواهند کرد و مقصد احتمالی و آتی کجاست. هر روز برای شما در مورد آینده مبهم دو بازیکن شاغل در لیگ های مطرح اروپایی خواهیم نوشت. با ما باشید و شایعات مربوط به بازار نقل و انتقالات زمستانی:



۳۳ - روبرت لواندوفسکی – دورتموند

مهاجم لهستانی دورتموند، در فصل گذشته با نمایش درخشانش و گل های فراوانی که برای این تیم به ثمر رساند تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان دنیای فوتبال شده. این بازیکن که تا پایان سال ۲۰۱۴ با دورتموند قرار داد دارد، یکی از بازیکنانی است که احتمال خروجش از این تیم با توجه به پیشنهادهای تیم های بزرگ و سرمایه داری همچون منچستر، یوونتوس و رئال مادرید بسیار زیاد است و انتظار می رود که او به زودی با جدایی از دورتموند، به دنبال ماجراجویی جدیدی در تیم های دیگر باشد.


۳۴ - دانیل استوریج – چلسی


در زمان حضور دی متئو بر روی نیمکت مربیگری چلسی، این باشگاه مجوز خروج او درماه ژانویه صادر کرده بود و با وجود جدایی دی متئو ازنیمکت مربیگری آبی های لندنی، نشریه های انگلیسی همچنان از احتمال خروج قریب الوقوع مهاجم ۲۳ ساله از استمفوردبریج خبر می دهند. با توجه به حضور بازيكنان شاخص در تيم چلسي اين بازيكن آينده اي در باشگاه چلسي نخواهد داشت و به فكر جدايي از چلسي خواهد بود. لیورپول و تاتنهام می توانند مقصد بعدی این بازیکن باشد