ربطی: مشکل نامه های محرمانه هنوز کامل حل نشده
سرویس ورزشی افکار نیوز

- عارف ربطی، دبیر فدراسیون کشتی صبح امروز(شنبه) در برنامه ی رادیویی جهان کشتی از شبکه ی ورزش در مورد اتفاقات روز چهارشنبه که منجرب به ترک محل کار خود شده بود و شایعات استعفایش توضیح داد: استعفای در کار نبوده مشکلات به وجود آمده ظهر روز چهارشنبه چیز خاصی نبوده است اختلاف نظر در کار اجرایی طبیعی است.

ربطی ادامه داد: این اختلافات بیشتر نشات گرفته از اختلاف سلیقه است که منجرب بحثمی شود که قابل حل است.

به گزارش افکار نیوز وی تاکید کرد: اختلاف سلیقه در همه جا هست و ما هم با آقای خطیب در همین رابطه مشکل داشتیم در جلسه ی امروز با حضور آقایان تلاش کردیم این اختلافات را حل کنیم و از جمله مسائل مشکل نامه های محرمانه بود که تلاش کردیم با گفت و گو حل اش کنیم که مقداری از مشکلات با حضور آقای رنگرز برطرف شده و در تلاش هستیم که ادامه ی اختلافات را در جلسات آینده برطرف کنیم.


وی افزود: کشتی شرایط حساسی را پشت سر می‌گذارد به همین خاطر معتقدم در مقطع کنونی باید اختلافات را کنار بگذاریم و به خاطر منافع ملی دست در دست هم به پیشبرد اهداف ورزش اول کشور کمک کنیم.

ربطی در پایان در مورد بحث مطرح شده در مورد اساسنامه فدراسیون خاطرنشان كرد:کارشناس اساسنامه رو مورد بررسی قرار داده است ارسال هم شده و به محض دریافت جواب اطلاع رسانی خواهیم کرد